ایجاد اشتغال و خودکفایی نیازمندان در اولویت است

رئیس کمیته امداد زرین‌شهر گفت: ایجاد اشتغال، کمک به تولید و خودکفایی خانواده‌ها و ساخت مسکن محرومان با همکاری مسئولان و خیران از اولویت‌های محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد یوسفی امروز _دوازدهم دی‌ماه_ در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) از محرومان و مستضعفان جامعه، اظهار کرد: ایجاد اشتغال، کمک به تولید و خودکفایی خانواده‌ها و ساخت مسکن محرومان با همکاری مسئولان و خیران از اولویت‌های محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می‌آید.

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نسل جوان به ویژه مددجویان را تأمین مسکن دانست و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان همواره در تلاش بوده است تا با فراهم‌سازی اعتبار و زیرساخت‌ها، یکی از دغدغه‌های مهم نیازمندان تحت پوشش را در ساخت مسکن محرومان رفع کند و در این راستا از ظرفیت خیران و گروه‌های جهادی در این حوزه استفاده شده است تا مشکل مددجویان شناسایی شده در کمترین زمان رفع شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌شهر با اشاره به افتتاح و تحویل یک باب مسکن به مددجوی تحت حمایت این نهاد، تصریح کرد: با تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی توسط کمیته امداد زرین‌شهر و جذب ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیران در مسیر ساخت مسکن برای یکی از مددجویان تحت حمایت این نهاد گام برداشتیم و در نهایت با مبالغی که توسط گروه جهادی شهید تندگویان تأمین شد موفق به اتمام پروژه شدیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن روشنی‌بخش زندگی افراد نیازمند و بدون مسکن است، تاکید کرد: همراهی و همکاری خوبی توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چرمهین در اجرای این پروژه انجام شد که امیدواریم با ادامه یافتن این همکاری‌ها گام‌های مؤثری در راستای کاهش دغدغه نیازمندان واقعی جامعه برداشته شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: شرط موفقیت این نهاد حمایت مسئولان، حضور آحاد مردم و استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی است، امیدواریم با تحقق این مهم شاهد استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکلات جامعه هدف به خصوص مسکن و اشتغال نیازمندان باشیم.

کد خبر 630777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.