نصب ۱۸ دوربین پایش تصویری/ رونمایی از برنامه ۲۰ ساله شهر

شهردار کاشان از نصب و راه‌اندازی ۱۸ دوربین پایش تصویری در راستای ارتقای امنیت عمومی شهر خبر داد و گفت: طرح چشم‌انداز شهر قبل از پایان سال و برنامه ۲۰ ساله شهر تا پایان خردادماه سال آینده رونمایی خواهد شد.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ترافیک سنگین کاشان اظهار کرد: رفع شدن نیازهای مردمی از جمله حل مشکل ترافیک از رویکردهای مهم شهرداری در این دوره بوده است.

وی افزود: ۱۸ دوربین پایش تصویری در راستای ارتقای امنیت عمومی نصب و راه‌اندازی شده است و به دنبال افزایش تعداد دوربین‌ها به ۱۲۰ هستیم.

شهردار کاشان آغاز عملیات اجرایی سازمان فاوا شهرداری را اقدامی در راستای تحقق شهر هوشمند دانست و خاطرنشان کرد: پیش‌نیاز این امر اجرای فیبر نوری است که طول آن در فاز نخست ۴۵ کیلومتر و در فاز بعدی ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

بخشنده امنیه با بیان اینکه ابرپروژه‌های ۱۰ ساله شهر انجام در راستای کاهش ترافیک طراحی شده است، اضافه کرد: پل غیرهمسطح گازرگاه، زیرگذر و روگذر میدان جهاد و زیرگذر آیت‌الله کاشانی از جمله پروژه‌های شهرداری در راستای کاهش ترافیک بوده است.

وی اجرای بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آسفالت معابر شهری با نگاه ویژه به نواحی کم‌برخوردار را یک اتفاق بی‌نظیر در راستای رفع مشکلات شهروندان دانست و تصریح کرد: استفاده از بهترین کارشناسان و متخصصان برای اجرای پروژه‌ها در بافت تاریخی و فرهنگی از دیگر فعالیت‌های شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری است. وجود ۵۴۰ هکتار بافت تاریخی در محدوده مرکزی شهر یک ظرفیت ویژه و در عین حال عرصه‌ای برای تلاش مضاعف محسوب می‌شود.

شهردار کاشان بهره‌برداری ۷۷ میلیارد ریال پروژه به صورت همزمان در بافت تاریخی فرهنگی را نشان‌دهنده عزم و توجه ویژه مدیریت شهری به این حوزه دانست و ادامه داد: طرح چشم‌انداز شهر قبل از پایان سال و برنامه ۲۰ ساله شهر تا پایان خردادماه سال آینده رونمایی خواهد شد.

بخشنده‌امنیه نبود منابع درآمدی پایدار را یک معضل جدی برای شهرداری دانست و گفت: برای شهرداری که مصرف‌کننده نخست بتن، سیمان و مصالح معدنی است، برخورداری از کارخانه بتن یا معدن یک ضرورت است.

وی حل‌وفصل پرونده‌های متعدد حقوقی به ارزش حدود ۱۸۰ میلیارد تومان را دستاورد دیگر مدیریت شهری در این دوره و ایجاد کمیسیون سازش را گام مهمی در این زمینه دانست.

کد خبر 630751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.