حمایت شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان از شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان گفت: استفاده از کیوسک‌های اطلاع‌رسانی تولید داخل در راستای تحقق شهر هوشمند در دستور کار این منطقه قرار دارد.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی در بازدید از یک شرکت دانش‌بینان ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: این شهرداری با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» استفاده از محصولات ایرانی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی خرید کالاها و محصولات تولید داخل کشور را حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: خرید کالاهای ایرانی علاوه بر رونق تولید و بازار، زمینه اشتغال بیشتر جوانان و نیروی کار را در کشور فراهم می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به سابقه یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید کیوسک‌های تبلیغاتی و نمایشگرهای صنعتی تصریح کرد: در این منطقه استفاده از کیوسک‌های اطلاع‌رسانی تولید داخل را در راستای تحقق شهر هوشمند و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه اطلاع رسانی در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایمنا، در این بازدید مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از مراحل تولید کیوسک‌های تبلیغاتی دیجیتال بازدید کرد و در جریان روند تولیدات این شرکت دانش‌بنیان قرار گرفت.

کد خبر 630747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.