امکان ثبت درخواست فرایند «پروانه توسعه بنا» به‌صورت الکترونیکی فراهم شد

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک در شهرداری اصفهان از دهم دی‌ماه سال جاری امکان ثبت درخواست فرایند «پروانه توسعه بنا» برای شهروندان اصفهانی در سامانه اصنو «سرا ۱۰» فراهم شد.

به گزارش ایمنا، امید علی‌اصغری اظهار کرد: فرایند «پروانه توسعه بنا» در ابتدا به صورت پایلوت برای شهروندان منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان فراهم شده بود که پس از ثبت چندین درخواست در آن منطقه، موضوعات و گردش کار توسط کاربران آن منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا موارد اعلام شده توسط کاربران منطقه، جهت اصلاح و ارتقای فرایند توسط شرکت پیمانکار رفع شد و از تاریخ دهم دی‌ماه سال جاری در سامانه اصنو «سرا ۱۰» امکان ثبت درخواست فرایند پروانه توسعه بنا برای شهروندان اصفهانی به صورت الکترونیکی فراهم شد.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه سامانه صدور پروانه الکترونیکی در «سرا ۱۰»، ارتقا یافته سامانه «سرا ۸» است و به‌عنوان یکی از پروژه‌های اصلی شهرسازی الکترونیک، در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اجرایی شده و قابل بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بهره‌برداری از سامانه سرا ۱۰ اقدام مهمی در حوزه شهرسازی الکترونیک بوده است که امیدواریم بتوانیم به صورت بهینه در جهت رفاه حال شهروندان از آن استفاده کنیم.

علی‌اصغری اظهار کرد: این فرایند در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده است و امیدواریم که بتوانیم تعداد این درخواست را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فرایند گواهی عدم خلاف، سفت‌کاری و گزارش تخلف مهندسان ناظر نیز در حال بررسی و انجام است.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: با استقبال هرچه بیشتر شهروندان از خدمات غیرحضوری، شاهد کاهش مراجعه‌های حضوری شهروندان به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان هستیم که امیدواریم بتوانیم گام‌های موثرتری در راستای افزایش سطح کیفی این خدمات برداریم.

کد خبر 630743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.