ملت ایران بزرگ‌ترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کرد

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و بعضی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگ‌ترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کرد.

به گزارش ایمنا، سردار عباس نیلفروشان بعدازظهر امروز _ یکشنبه یازدهم دی‌ _ در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه شهدای گمنام ورامین برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی اظهار کرد: تمام رفتار و گفتار شهید سلیمانی، جهاد در راه خدا و دیدار با خانواده معظم شهدا بود. در جای‌جای وصیت‌نامه شهید سلیمانی، اطاعت از ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب به همگان توصیه شده است و در اصل، ولایت فقیه خط قرمز سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه هر عمل حاج قاسم سلیمانی برای رضایت خداوند متعال صورت می‌گرفت، افزود: استکبار جهانی و نظام سلطه با همه امکانات و توانایی و ظرفیت‌های موجود تلاش دارد تا به نظام اسلامی آسیب بزند، اما به گفته حاج قاسم سلیمانی، ایران اسلامی حرم است و همه ما موظف به دفاع از این حرم هستیم.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: دشمن در این اغتشاشات تلاش کرد تا با ایجاد بحران در کانون‌های مختلف و اتصال این کانون‌های بحران به یکدیگر، مردم را وارد صحنه فروپاشی نظام کند. برای اجرای طرح‌ها و نقشه‌های شوم، دشمنان اسلام ماموران نظام را ترور کردند، اموال عمومی و خصوصی را به آتش کشیدند و تلاش کردند تا نوجوانان، جوانان و فرزندان ما را با کمک رسانه‌ها و فضای مجازی و با استفاده از تکنیک‌های جنگ شناختی و ادراکی به خیابان‌ها بکشانند که با بصیرت و شناخت مردم این توطئه خنثی شد.

دشمن برای اغتشاشات اخیر دستورالعمل‌های مختلف داشت

وی تصریح کرد: دشمن در صد روز گذشته با دستواره فضای امنیتی ایران و بحران‌سازی در کانون‌های مختلف برای اجرا شدن دسیسه خود، قرارگاه اصلی در آمریکا و بعضی از کشورهای منطقه تشکیل داد.

این سردار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستورالعمل‌های متعدد دشمن برای اغتشاشات اخیر و استفاده از عوامل نفوذی و برخی از جوانان فریب‌خورده برای مقابله با نظام اسلامی خبر داد و گفت: اما سرانجام دیدیم که این توطئه دشمنان نیز با شکست مواجه شد.

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی یادآور شد: ایران سرزمین شهیدان است و همانند کشورهای کوچکی نیست که با عملیات رسانه‌ای و مخملی سرنگون شود. ملت ایران با استعانت از خون شهیدان، محکم در سنگرهای انقلاب ایستاده است و تا محو رژیم صهیونیستی و کودک‌کش از پای نخواهد نشست. در این سرزمین، خون شهیدان ما می‌جوشد. به خون شهیدانمان سوگند اگر بخواهید درمقابل دین ما بایستید، درمقابل همه دنیای کوچک و حریمتان می‌ایستیم.

ملت ایران بزرگ‌ترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کرد

نیلفروشان اضافه کرد: در راه دفاع از نظام اسلامی، یا همه شهید می‌شویم یا سرود فقر و فخر می‌سراییم و پرچم «لا اله الا الله محمد رسول الله» را بر فراز ویرانه‌های کاخ‌هایتان به اهتزاز درمی‌آوریم. ما فرزندان جهاد و شهادت و بازماندگان قافله نور و شهادت هشت سال دفاع مقدس هستیم، ما بغض عاشورا در جنگ داریم و امانتان را می‌گیریم.

وی خطاب به نتانیاهو گفت: زیاد دست و پا نزن. چراکه پس‌لرزه‌های ولوله انقلاب به کوچه و پس‌کوچه‌های تل‌آویو نزدیک شده است. دست از توطئه بردار، هرچه دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق خودتان فرومی‌روید. مطمئن باشید ۸۱ساله نمی‌شوید و از درون می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید پیداست. ملت ایران با استعانت از خون شهیدان، محکم در سنگرهای انقلاب ایستاده و تا محو رژیم صهیونیستی و کودک‌کش از پای نخواهد نشست.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات معیشتی بزرگ‌ترین فتنه جهانی طی چهار دهه گذشته که از فتنه هشت‌ساله جنگ تحمیلی بزرگ‌تر بود را مردم ایران خنثی کردند. این ملت ایران بسیار بزرگ است و باید قدر این ملت را دانست. چراکه این ملت شریف است و باید به عظمت و بزرگی این ملت سر تعظیم فرود آورد.

منبع: مهر
کد خبر 630682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.