تاتنهام و کنته به‌دنبال هافبک بارسلونا

هافبک اهل ساحل عاج که روزهای خوبی را در بارسا سپری نکرده، ممکن است به‌زودی راهی تاتنهام شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، تاتنهام پیشنهادی ۱۳.۳ میلیون پوندی را برای «فرانک کسیه» هافبک بارسلونا ارائه کرده است.

هافبک اهل ساحل عاج باشگاه بارسلونا تابستان گذشته پس از پایان قراردادش با میلان به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست. زمانی که مشخص شد این بازیکن علاقه‌ای به تمدید قرارداد با میلان ندارد، تاتنهام یکی از چند باشگاهی بود که به وی علاقه‌مند شد. هر چند در نهایت بارسلونا برنده رقابت برای جذب او شد، اما او نتوانست جای خود را در ترکیب باشگاه کاتالانی در این فصل به دست بیاورد.

فرانک کسیه ۱۳ بار در تمام رقابت‌ها برای بارسا به میدان رفته، اما تنها دو بار در لالیگا برای این تیم بازی کرده و ژاوی اولویت خود را روی دیگر هافبک‌های تیمش گذاشته است. این بازیکن ۲۶ ساله در تساوی یک بر یک شب گذشته بارسلونا مقابل اسپانیول در لالیگا به صورت کامل روی نیمکت نشست، درحالی‌که از اواسط اکتبر تنها یک بار در لیگ به میدان رفته است.

کسیه تا ژوئن ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، اما درحال‌حاضر گمانه‌زنی‌های زیادی درمورد آینده او در تیم ژاوی وجود دارد. به گفته روزنامه‌نگار اسپانیایی آلفردو مارتینز، تاتنهام پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی (۱۳.۳ میلیون پوندی) برای کسیه ارائه کرده است تا بتواند او را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اخیراً تاکید کرده که قصد ندارد بازیکن ساحل عاجی خود را در این ماه بفروشد. لاپورتا گفت: قصدی برای فروش کسیه در ژانویه ندارم، او همچنان برای ما مهم خواهد بود. ما از ترکیب فعلی خود راضی هستیم و همه بازیکنان در ادامه فصل همچنان مهم خواهند بود.

کسیه پیش از انتقال به بارسلونا در تمام رقابت‌ها ۲۲۳ بازی برای غول ایتالیایی انجام داد و موفق به زدن ۳۷ گل و ثبت ۱۶ پاس گل برای میلان شده است. آنتونیو کنته سرمربی تاتنهام، پس از تساوی دو بر دو مقابل برنتفورد اعلام کرد که که امیدوار است تیمش را در بازار ژانویه بهبود ببخشد.

کنته به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم اگر فرصتی برای تقویت تیم وجود داشته باشد، کاری انجام خواهیم داد. می‌دانید که سیاست ما چیست. سعی می‌کنیم تیم را ارتقا دهیم. اگر امکان تقویت تیم وجود داشته باشد، این کار را انجام خواهیم داد. در غیر این صورت، با این بازیکنان فعلی ادامه می‌دهیم و من از آنها راضی هستم.

کد خبر 630676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.