نگاه باشگاه لندنی به ستاره سری آ

میکل آرتتا امیدوار است بتواند دوشان ولاهوویچ را برای انتقال به آرسنال راضی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورس مول، آرسنال و چلسی احتمالاً برای امضای قرارداد با دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات ژانویه با یکدیگر به رقابت بپردازند.

ستاره ۲۲ ساله یووه در دوران حضورش در فیورنتینا به شدت به عقد قرارداد با آرسنال نزدیک شده بود، اما این یوونتوس ایتالیا بود که در رقابت برای جذب او در ژانویه ۲۰۲۲ پیروز شد. ولاهوویچ در ۳۶ بازی برای بانوی پیر در تمام رقابت‌ها به میدان رفته و در این مدت ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. او در این فصل نیز ۷ گل و ۲ پاس گل در ۱۵ بازی در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

ملی‌پوش صرب تا ژوئن ۲۰۲۶ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، اما درحال‌حاضر گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای درباره آینده او با غول‌های ایتالیایی وجود دارد. یووه پس از ناکامی در راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، تحت فشار شدیدی قرار دارد و احتمالاً مجبور شود در آغاز سال ۲۰۲۳ فروش بزرگی انجام دهد.
دارکو ریستیچ، مدیربرنامه ولاهوویچ نیز در تلاش است تا خروج ستاره جوان را به یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی را سرعت ببخشد. در حالی که گفته می‌شود باشگاه‌های منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ این بازیکن را در نظر دارند، اما باشگاه‌های آرسنال و چلسی هم مصمم هستند در بازار زمستانی مهاجم جدیدی به خدمت بگیرند.

علی‌رغم تمایل یوونتوس به فروش این بازیکن، باشگاه ایتالیایی اصرار دارد که ارزش وی بیش از ۸۰ میلیون پوند است و برای همین ممکن است موانعی بر سر راه انتقال ولاهوویچ به مقصد انگلیس به وجود بیاید.

آرسنال گابریل ژسوس را به دلیل مصدومیت طولانی مدت زانو از دست داده و اگرچه ادی انکتیا در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل وستهم یونایتد و برایتون گلزنی کرده، اما او در طول این فصل فقط همین دو گل در لیگ را به ثمر رسانده و میکل آرتتا برای قهرمانی در لیگ برتر، مایل به اضافه کردن مهاجم دیگری است.

در همین حال، چلسی نیز در حال کار برای جذب یک مهاجم جدید در بازار زمستانی است. کای هاورتز با ۴ گل بهترین گلزن چلسی در لیگ محسوب می‌شود، درحالی‌که پیر امریک اوبامیانگ تنها یک گل در این فصل به ثمر رسانده تا تیم گراهام پاتر در حال حاضر در رده نهم جدول لیگ برتر قرار داشته باشد.

کد خبر 630672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.