اتمام آسفالت‌ریزی خیابان وحید با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان گفت: پروژه آسفالت خیابان وحید از تقاطع خیابان هجرت تا انتهای خیابان وحید با مساحت هفت هزار مترمربع با اعتبار دو میلیارد تومان به اتمام رسید.

مجتبی پورخسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهید عباسپور و وحید از خیابان‌های پرتردد شهر سیرجان است، با توجه به فرسوده شدن آسفالت این دو خیابان و درخواست شهروندان نسبت به بهسازی آن‌ها، اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت قسمتی از این دو خیابان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: آسفالت خیابان وحید از تقاطع خیابان هجرت تا انتهای خیابان وحید به مساحت هفت هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: این سازمان در لاین جنوبی خیابان شهید عباسپور از تقاطع بلوار قائم تا تقاطع خیابان هجرت، پنج هزار و ۹۴۰ مترمکعب زیرسازی و تثبیت بستر با اعتباری حدود دو میلیارد تومان انجام داده است.

پورخسروانی اضافه کرد: آسفالت این بخش به مساحت ۱۹ هزار و ۸۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نامساعد بودن هوا دلیل توقف پروژه است، گفت: فاز نخست عملیات آسفالت خیابان شهید عباسپور به زودی به پایان خواهد رسید و فاز دوم آسفالت این خیابان از تقاطع خیابان هجرت تا میدان امام (ره) در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 630670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.