ارمغانی: تمرینات تیم ملی بسکتبال بیست‌ویکم بهمن شروع می‌شود

سعید ارمغانی از تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال از بیست‌ویکم بهمن در تهران خبر داد و گفت: قبل از پنجره‌ آخر انتخابی جام‌جهانی در ژاپن نیز اردو داریم تا با آمادگی خوبی در این پنجره مهم و سرنوشت‌ساز شرکت کنیم.

به گزارش ایمنا، سعید ارمغانی در گفت‌وگویی درباره فرایند آمادگی تیم ملی بسکتبال برای رویارویی با ژاپن و چین در پنجره آخر انتخابی جام‌جهانی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی از بیست‌ویکم بهمن در تهران آغاز می‌شود و پس از یک هفته تمرین قرار است به ژاپن سفر کنیم تا دو جلسه تمرینی هم در آن کشور داشته باشیم.

وی از بازی تدارکاتی در اردوی ژاپن خبر داد و تصریح کرد: تلاش ما این است که در اردوی ژاپن و پیش از رویارویی با دو حریف در پنجره آخر جام‌جهانی، یک بازی تدارکاتی هم داشته باشیم و با شرایط بهتری در مسابقات حضور یابیم.

سعید ارمغانی درباره وضعیت حامد حدادی گفت: این بازیکن مستقیم از چین به اردوی ژاپن می‌آید و تمرینات خود را از آنجا با تیم ملی انجام خواهد داد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: پس از بازی چهارم اسفند مقابل ژاپن بلافاصله به هنگ‌ کنگ اعزام می‌شویم تا بازی با چین را در این کشور سپری کنیم.

کد خبر 630659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.