دستمزد کی‌روش در تیم‌ ملی قطر مشخص شد

فدراسیون فوتبال قطر برای سپردن سکان هدایت تیم ملی به کارلوس کی‌روش، مبلغ ۲.۵ میلیون یورو را به سرمربی پرتغالی ایران پیشنهاد داده و توافقاتی نیز میان طرفین صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز شنبه فدراسیون فوتبال قطر رسما از قطع همکاری با سرمربی تیم ملی این کشور خبر داد. فلیکس سانچز پس از قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا و عملکرد ضعیف در جام‌جهانی ۲۰۲۲، پس از نزدیک به ۷ سال، از تیم ملی بزرگسالان قطر جدا شد.

با برکناری وی از هدایت تیم ملی قطر، فدراسیون فوتبال این کشور به‌دنبال به‌خدمت گرفتن سرمربی جدید است تا برای رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا که میزبان آن هستند و باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنند، آماده شوند.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران، مذاکراتی داشته و حتی به توافقات ابتدایی هم دست پیدا کرده و از طرفی، گفته می‌شود که فدراسیون فوتبال قطر مذاکرات خود با کی‌روش را از یک ماه پیش آغاز کرده است.

بر اساس آخرین اطلاعات از منابع قطری، طرفین به توافق نهایی رسیدند و در پایان جام خلیج فارس، معارفه رسمی کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر برگزار خواهد شد. همچنین شنیده می‌شود که دستمزد سالانه مربی پرتغالی ۲.۵ میلیون یورو است.

کد خبر 630658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.