قرارداد آل‌کثیر با پرسپولیس/ حضور جانشین لوکادیا در تمرین سرخ‌پوشان + عکس

عیسی آل‌کثیر پس از امضای قرارداد رسمی با پرسپولیس به‌مدت نیم‌فصل، در تمرین نوبت عصر قرمزهای پایتخت حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به‌دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی حدودا یک سال از میادین دور بود و قرارداد وی نیز با قرمزهای پایتخت تمام شد، در هفته‌های اخیر و پس از پایان دوران نقاهت، با رضا درویش مذاکراتی را برای بستن قرارداد جدید انجام داد.

آل‌کثیر که ابتدا برای دو فصل مبلغ زیادی را از مدیران پرسپولیس طلب کرده بود و با مخالفت درویش روبه‌رو شد، درنهایت امروز _ یکشنبه یازدهم دی _ به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و پس از توافق نهایی با مدیران سرخ‌پوشان پایتخت با قراردادی به‌مدت نیم‌فصل به پرسپولیس پیوست.

عصر امروز هم رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پس از هماهنگی و درخواست سرمربی تیم و طی جلساتی با عیسی آل‌کثیر و مدیر برنامه‌هایش، قرارداد این بازیکن را برای نیم‌فصل دوم مسابقات رسما به امضا رساند.

عیسی آل‌کثیر پس از پایان یافتن مصدومیت خود و طی حضور در تمرینات پرسپولیس و همچنین پیگیری برنامه‌های پزشکی و بدنسازی خود، اکنون شرایط لازم را برای حضور در جمع قرمزپوشان  دارد و از نیم‌فصل دوم می‌تواند سرخ‌پوشان پایتخت را همراهی کند.

جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله قرمزها، پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و بستن قرارداد تا پایان فصل، بلافاصله در تمرین امروز تیمش حاضر شد.

قرارداد آل‌کثیر با پرسپولیس/ حضور جانشین لوکادیا در تمرین سرخ‌پوشان+ عکس

کد خبر 630647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.