عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ دی‌ماه

در این بسته خبری از کم رنگ شدن پدیده زباله‌گردی در بیرجند تا آغاز عملیات بازگشایی خیابان‌های اطراف متروپل آبادان و رفع کمبود پیاز در ارومیه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.‌

۳۲ درصد از مساحت شهر خمین بافت فرسوده است

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: ۳۲ درصد از مساحت این شهر بافت فرسوده است و ۳۱ درصد از جمعیت شهری خمین در این بافت سکونت دارند.

آغاز عملیات بازگشایی خیابان‌های اطراف متروپل آبادان

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: پس از تخریب ساختمان متروپل بازگشایی خیابان‌های اصلی و فرعی اطراف این ساختمان با اولویت بازگشایی خیابان سپه (حلبی سازان)، خیابان سعدی و فرعی‌های روبروی ساختمان متروپل از جمله خیابان فرعی برق آغاز شد.

کم رنگ شدن پدیده زباله‌گردی در بیرجند

محمود ظهوری، سرپرست سازمان مدیریت پسماند (مَپ) شهرداری بیرجند گفت: در سایت مدیریت پسماند شهرداری بیرجند به هیچ عنوان زباله سوزی صورت نمی‌گیرد و تنها سایت مدیریت پسماند در شرق کشور هستیم که امکان حضور زباله گرد در محل سایت پسماند با توجه به نگهبانی ۲۴ ساعته، محصور بودن سایت و سیستم مانیتورینگ امکان‌پذیر نیست.

تقاطع غیر همسطح «میدان سپاه» سال آینده افتتاح می‌شود

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با اشاره به نصب تابلوی زمان افتتاح در محل پروژه تقاطع غیر همسطح میدان سپاه، گفت: این پروژه ۳۱ خرداد سال آینده افتتاح می‌شود.

سگ‌های ولگرد ماه‌نشان جمع‌آوری می‌شوند

عبداله ملکی، شهردار ماه‌نشان با اشاره به ضرورت جمع‌آوری حیوانات مزاحم و ولگرد، گفت: سگ‌های ولگرد شهرستان ماه‌نشان در حال جمع‌آوری است.

کمبود پیاز در بازار ارومیه تا ۲۰ روز آینده رفع خواهد شد

آرنگ پور، رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرداری ارومیه گفت: کمبود پیاز در بازار مقطعی است و به زودی رفع خواهد شد.

برگزاری دوره تخصصی شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز قزوین

اسماعیل عرشیان، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از برگزاری دوره تخصصی شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز شهر قزوین خبر داد.

کد خبر 630639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.