پایان کار سارقان زورگیر تلفن همراه در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: سارقان زورگیر وجه نقد و گوشی تلفن همراه شهروندان با شش فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه و اموال شخصی شهروندان در یکی از محلات این شهرستان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و به این منظور گشت‌های هدفمندی در سطح شهرستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، دو نفر را که با سر و صورت پوشیده و با یک دستگاه موتورسیکلت قصد سرقت اموال یکی از شهروندان را داشتند مشاهده و در اقدام سریع و غافلگیرانه آن‌ها را قبل از آن که موفق به فرار شوند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: این سارقان که توجیهی برای اقدام خود نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت بزهکارانه خود اقرار و در تحقیقات تکمیلی به شش فقره زورگیری گوشی تلفن همراه، وجه نقد و اموال شخصی در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در طول شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و جهت حفظ امنیت و برخورد با مجرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از مردم نیز انتظار داریم، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 630638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.