دستبند پلیس بر دستان سارق موتورسیکلت در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری یک سارق موتور سیکلت با پنج فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پس وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شاهین‌شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۵ با انجام یک‌سری اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند یک سارق را در خصوص این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در عملیاتی ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: این سارق پس از اینکه اقدام به سرقت موتورسیکلت از شاهین‌شهر و شهرهای مجاور می‌کرد، موتورسیکلت‌های مسروقه را در حیاط منزل خود اوراق و قطعات اوراق شده را به فروش می‌رساند.

وی با اشاره به کشف سه دستگاه موتورسیکلت اوراق شده در بازرسی از مخفیگاه متهم، ادامه داد: سارق دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه انجام شده به پنج فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شاهین‌شهر و شهرهای مجاور اعتراف کرد.

سرهنگ ثابت‌راسخ با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را در حالی که روشن است یا سوئیچ بر روی آن قرار دارد، حتی برای یک لحظه رها نکرده و هنگام پارک آن در معابر، حیاط منزل یا پارکینگ مجتمع‌های مسکونی از قفل و زنجیر مطمئن استفاده کنند.

کد خبر 630637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.