برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «نشان سرخ ذوالفقار»

مسابقه کتاب‌خوانی «نشان سرخ ذوالفقار» به کوشش اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت کتاب «نشان سرخ ذوالفقار» برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسابقه کتاب‌خوانی «نشان سرخ ذوالفقار» به کوشش اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت کتاب «نشان سرخ ذوالفقار» که از بدو تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی و از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۸ شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را روایت می‌کند، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای نام‌نویسی و دریافت کتاب از دهم دی‌ماه تا هفدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ به سایت نوید شاهد مراجعه کنند. به ۱۰ برگزیده این مسابقه کتابخوانی به قید قرعه مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

کتاب «نشان سرخ ذوالفقار» به قلم «اصغر استاد حسن معمار» نوشته شده است. بخش اول داستانی است و از بدو تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی و از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۸ شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را روایت می‌کند. در بخش دوم، خاطرات و روایت‌هایی از شهدا، سرداران و هم‌رزمان ایشان منتشر شده است. «نشان سرخ ذوالفقار» عنوان این کتاب است که در ۲۰۰ صفحه تألیف شده است.

علاقه‌مندان تا هفدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند فرم پرسشنامه این مسابقه را تکمیل و ارسال کنند.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «نشان سرخ ذوالفقار»

کد خبر 630593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.