یک فوریت طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده تصویب شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک فوریت طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده امروز (یکشنبه) در جلسه شورای ششم تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز_ یک‌شنبه یازدهم دی_ در یکصدوهجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در توضیح یک فوریت طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده اظهار کرد: این طرح در اواخر دوره پنجم در صحن شورا مطرح شد، اما مورد پذیرش نمایندگان قرار نگرفت.

وی ادامه داد: این طرح در دوره ششم در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد و از آنجا که یکی از الزامات برنامه سوم توسعه بود، تلاش کردیم تا دوباره مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح مذکور از قبل در شهرداری تهران وجود داشته و تلاش کردیم تا آسیب‌شناسی‌های لازم انجام شود و طرح جامعی در این خصوص ارائه شود.

وی تصریح کرد: در این طرح به حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی نیز توجه شده است، با توانمندسازی این بخش‌ها می‌توان گام مؤثری را در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر از جمله زنان سرپرست خانواده برداشت.

معدنی‌پور با اشاره به چرایی ارائه یک فوریت این طرح افزود: با توجه به اینکه هفته زن را در پیش روی داریم در تلاش هستیم این طرح را مصادف با این هفته به صحن شورا ارائه دهیم.

به گزارش ایمنا، یک فوریت این طرح را اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا تصویب کردند.

کد خبر 630582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.