درخصوص معضل آب اصفهان اتفاق نظر وجود ندارد/ شیوه اجرای طرح جمع‌آوری زباله اصلاح شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ورود هرگونه آبی که مشکل آب شرب، محیط زیست، اشتغال و کشاورزان اصفهان را رفع کند و سبب زنده‌ماندن زاینده‌رود شود، دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه یازدهم دی_ با اشاره به مشکل ترافیک در سطح شهر اظهار کرد: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان باید با حضور در صحن علنی شورا در خصوص اقداماتی که برای روان‌سازی ترافیک انجام داده است، توضیح دهد.

وی با بیان اینکه کنترل ترافیک رها شده و حوزه حمل‌ونقل و پلیس راهور برای این موضوع برنامه‌ای ندارند، افزود: به نظر می‌رسد برخی نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی بی‌توجه هستند. بنابراین در حوزه انتظامی و برخورد با خاطیان و همچنین در حوزه فرهنگ باید کار جدی در این خصوص انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نظافت شهر، گفت: شهرداری باید در خصوص طرح جمع‌آوری زباله پاسخگو باشد، نمی‌گوییم طرحی که آغاز شده است نباید اجرا شود، اما شیوه اجرای آن باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مسئله آب اصفهان نیازمند اجماع است، تصریح کرد: امروز در کشور از اینکه متولیان استان نظر واحد در خصوص آب ندارند، نهایت استفاده علیه اصفهان شده است. هر جا در این مورد سخنی می‌گوییم، می‌گویند شما بروید و ابتدا نظر خود را یکی کنید و سپس صحبت کنید.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: از ورود هرگونه آبی که مشکل آب شرب، محیط زیست و اشتغال و کشاورز اصفهان را رفع کند و سبب زنده ماندن زاینده‌رود شود، دفاع می‌کنیم. نباید تنها بر پروژه بهشت‌آباد اصرار داشت، در جنوب استان نیز موقعیت‌هایی برای رفع مشکلات آب وجود دارد و شورای اسلامی شهر توانایی پیگیری این موضوعات را دارد.

کد خبر 630549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.