فوت ۳ نفر در برخورد پژو با تیر چراغ برق در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت سه نفر در اثر برخورد خودروی پژو۲۰۷ با تیر چراغ برق خبر داد و گفت: لازم است ایمنی خودروها بازنگری شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۲۳:۴۰ _شنبه یازدهم دی‌ماه_ یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه خرازی، بعد از خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ با سه سرنشین مرد جوان حدود ۲۵ تا ۳۰ سال به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از جوی کنار بزرگراه با تیر برق فلزی کنار بزرگراه به شدت برخورد کرده و خودرو به صورت کامل متلاشی شده بود و تیر چراغ برق نیز شکسته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: یک نفر از سرنشینان از داخل خودرو به بیرون پرت شده بود و دو نفر دیگر داخل خودروی متلاشی، گرفتار شده بودند و مشخص بود که هر سه سرنشین آسیب‌های شدیدی دیدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شدند و دو نفر دیگر را نیز از داخل خودرو خارج کردند، همچنین سه نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که مشخص شد بر اثر شدت جراحات وارده در لحظات اولیه جان خود را از دست دادند.

ملکی گفت: محل حادثه تحویل عوامل انتظامی و راهور شد و در ساعت ۰۰:۳۴ عملیات به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه در سه روز اخیر دو مورد حادثه مشابه رخ داده است، افزود: لازم است بازنگری ایمنی خودروها مورد توجه قرار گیرد و توقع داریم که نهادهای نظارتی بیش از پیش نظارت داشته باشند.

کد خبر 630535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.