با تفریحات کیش بیشتر آشنا شوید

کیش از شهرهای ساحلی بسیار زیبا و جذاب در جنوب کشورمان است.

هر ساله توریست‌ها و مسافران زیادی به منظور استفاده از تفریحات کیش و مشاهده جاهای دیدنی و شگفت‌انگیز آن به این جزیره سفر می‌کنند. تفریحات آبی و غیر آبی بسیار زیاد جزیره کیش که هرکدام سرشار از شادی، نشاط و هیجان هستند، لذتی وصف ناشدنی را به مسافران خود هدیه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بخشی از تفریحات جزیره کیش بپردازیم. پس چنانچه علاقه‌مند به سفرهای تفریحی و رویایی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

غواصی در خلیج فارس

غواصی در آب‌های آزاد خلیج فارس از رویایی‌ترین تفریحات کیش به شمار می‌آید. اینکه بتوانید از نزدیک ماهی‌ها و مرجان‌های دریا را ببینید و در میان آنها شنا کنید لذتی غیر قابل وصف خواهد داشت. البته این تفریح آبی بیشتر برای کسانی که شنا کردن را بلد بوده و عاشق هیجان و ماجراجویی در زیر آب هستند، مناسب است.

لازم به ذکر است که قبل از رفتن به درون آب با فراگیری یک دوره آموزشی چند ساعته توسط مربیان مجرب نفس کشیدن و غواصی در آب را تمرین خواهید کرد تا مشکلی در این‌باره پیش نیاید. همچنین در صورتی که علاقه‌مند به گرفتن فیلم و عکس از خود در حال غواصی و شنا هستید، لازم است که هزینه‌ای جداگانه را پرداخته تا این لحظات بی‌نظیر را برای همیشه ثبت نمایید. از مراکز غواصی معتبر در کیش می‌توان به مارینا، سی‌من، سی‌شل و… اشاره کرد.

اسکوتر زیردریایی از بهترین تفریحات آبی کیش

علاوه بر غواصی با استفاده از اسکوتر زیردریایی نیز می‌توانید تجربه بودن در زیر آب را تحقق دهید. دستگاه اسکوتر با استفاده از پروانه و نیروی موتور کار می‌کند و قادر است شما را تا فاصله ۱۰ متری در زیر دریا ببرد. نفس کشیدن با این وسیله بسیار راحت است. همچنین مربیان حرفه‌ای در طول استفاده از اسکوتر، شما را همراهی کرده تا سفری ایمن به عمق آب‌های خلیج فارس را تجربه کنید.

هیجان روی آب با فلای بورد

بدون شک از هیجان انگیزترین تفریحات کیش می‌توان به فلای بورد اشاره کرد. تفریحی که در کمتر جایی امکان تجربه آن را خواهید داشت. آشنایی اولیه با شنا و کمی آموزش به شما کمک می‌کند تا عکس‌العمل مناسبی را هنگام حرکت بر روی آب از خود نشان دهید. فلای بورد نام وسیله‌ای است که به جت اسکی متصل است. این دستگاه به پاها وصل شده و هنگامی که آب را با فشار زیادی از خود خارج می‌سازد باعث قرار گرفتن شما در سطح ۱۲ متری روی آب می‌شود. بدین‌ترتیب با شیرجه زدن، پریدن روی آب و… آدرنالین خون شما افزایش یافته و هیجانی خاطره‌انگیز را در طول این سفر ثبت خواهید کرد.

بالن‌ سواری

بالن‌ سواری از تفریحات پروازی در کیش بوده که به آن پاراسل می‌گویند. پاراسل که در واقع یک چتر زیبا و رنگارنگ است، با استفاده از نیروی قایق با ارتفاع 150متری از آب دریا به پرواز در می‌آید. با استفاده از این وسیله می‌توانید تا مدت ۱۵ دقیقه بر روی آب‌های نیلگون و مواج خلیج فارس در پرواز بوده و لذت ببرید. برای کسب حداکثر هیجان و ترشح هرچه بیشتر آدرنالین، پیشنهاد می‌شود که تا چند ساعت قبل از پاراسل‌ سواری به سراغ تفریحات مهیج دیگر نروید.

شاتل سواری

از دیگر تفریحات کیش می‌توان به شاتل سواری اشاره کرد که یک تفریح خانوادگی و گروهی بسیار پرنشاط و در عین حال مهیج است. قیمت به‌صرفه و مناسب این تفریح باعث شده است که از استقبال بالایی در بین مسافرین برخوردار شود. شاتل در واقع تشک بادی است که با استفاده از یک طناب محکم به قایق تندرو وصل شده و بر روی امواج خروشان دریا در حرکت خواهد بود. سرعت بسیار بالای شاتل به همراه ضربات امواج دریا موجی از هیجان و شادی مسافران را به همراه دارد. البته رعایت نکات ایمنی از جمله بستن کمربندهای مخصوص و پوشیدن جلیقه نجات به خصوص برای کودکان در زمان شاتل سواری ضروری است.

کشتی تفریحی

در سفر جذاب و ماندگار خود به کیش می‌توانید به کشتی‌های تفریحی مستقر در این جزیره نیز سری بزنید. همه ما داستان‌های زیادی را درباره سفر با کشتی شنیده‌ایم و دوست داریم خود نیز به این تجربه دست پیدا کنیم. کشتی‌های تفریحی کار خود را با غروب خورشید شروع کرده و با ارائه برنامه‌های مختلفی از نواختن موسیقی گرفته تا سرو شام خاطراتی ماندگار را برای مسافران رقم می‌زنند. این تفریح آرامش‌بخش پیر و جوان نشناخته و برای لذت بردن از مناظر ساحل زیبای کیش بهترین گزینه خواهد بود. کشتی‌های تفریحی زیادی از جمله کشتی نوید، آرتمیس، اوستا و… در جزیره کیش وجود دارند که می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

سوار بر جایروکوپتر| تفریحات کیش

جایروکوپتر در واقع ترکیبی از هواپیما و هلیکوپتر را به نمایش گذاشته است که توسط خلبان کنترل می‌شود. جایروکوپتر این فرصت را به شما می‌دهد تا جزیره مرجانی کیش و جاهای دیدنی آن را از ارتفاعات بالاتری تماشا کنید.

پارک آبی اوشن یکی از بهترین تفریحات آبی کیش

پارک آبی اوشن از مجموعه تفریحات کیش بوده که یک فرصت جذاب و خاطره‌انگیز را برای کلیه افراد به خصوص کودکان فراهم آورده است. این مجموعه با برخورداری از انواع سرسره‌های آبی و لوازم تفریحی مختلف از بزرگترین پارک‌های آبی در کشور به شمار می‌آید. همچنین شما می‌توانید از دیگر مراکز خدماتی حاضر در این مجموعه مانند کافی‌شاپ، رستوران، فست‌فود، سرویس بهداشتی و… استفاده نمایید. مساحت این مجموعه آبی 6 هکتار بوده و دارای ۴ استخر و ده‌ها سرسره آبی و همچنین جکوزی، حمام بخار، سونا خشک و… است.

سافاری

علاقه‌مندان به ماشین‌سواری با ماشین‌های غول پیکر می‌توانند ابتدا سافاری مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به رانندگی در ساحل و یا بر روی تپه‌های شنی بپردازند. هیجان سافاری در کیش بدون شک متفاوت از یک ماشین‌سواری ساده خواهد بود.

زورب‌بال

بدون شک قصه کدو قلقله‌زن را شنیده‌اید. زورب‌بال از جمله تفریحات جالب کیش و در عین حال مهیج بوده که تجربه این قصه را برای شما زنده خواهد کرد. زورب‌بال در واقع یک توپ پلاستیکی بسیار بزرگ بوده که بعد از رفتن به داخل آن، از تپه‌ای با شیب ملایم به سمت پایین هدایت می‌شود. بدین‌ترتیب هیجان قل خوردن را با سرعتی مناسب و مطمئن تجربه کرده و لذت خواهید برد.

بانجی شوتینگ

تفریحات کیش تمامی نداشته و همچنان برنامه‌های هیجان‌انگیزی در این جزیره برای تجربه وجود دارد. بانجی شوتینگ یکی دیگر از این تفریحات بوده و مخصوص افراد جوانی است که مشکل قلبی ندارند. بانجی شوتینگ بر اساس بازی‌ها و فیلم‌های انگری بردز طراحی شده است. بدین‌ترتیب بعد از بستن کمربندهای ایمنی، با استفاده از یک کش مخصوص همانند این پرندگان تا سطح ۵۰ متری از روی زمین پرتاب خواهید شد.

پارک دلفین‌ها

اگر همراه با خانواده به کیش سفر کرده‌اید، رفتن به پارک دلفین‌ها را فراموش نکنید. این پارک بسیار زیبا به همراه امکانات رفاهی متعددی که دارد فضای مناسبی برای ثبت خاطرات شما از سفر به کیش خواهد بود. برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای دلفین‌ها، عکس و فیلم گرفتن در کنار آن‌ها و همچنین دیدن سایر آبزیان و پستانداران دریایی بدون شک سرشار از لذت خواهد بود. برنامه‌های استندآپ کمدی، گوش دادن به موسیقی‌های شاد و دیدن فضای سبز با گونه‌های مختلف گیاهی از دیگر جذابیت‌های پارک دلفین‌ها به شمار می‌آیند.

رستوران‌های کیش

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفر امتحان کردن غذاهای محلی و رستوران‌های شهر دیگر است. امروزه جزیره کیش مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی بوده و افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. ازاین‌رو رستوران‌های این جزیره تمامی تلاش خود را کرده که بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به میهمانان خود ارائه دهد.همچنین رستوران های موزیکال کیش یکی از تفریحات کیش به شمار می‌آیند. اگر قصد سقر به جزیره کیش را دارید برای آشنایی با بهترین رستوران‌های کیش به سایت آفر کیش مراجعه کنید و با قیمت ها پ مشخصات هر رستوران آشنا شوید.

جمع‌بندی تفریحات کیش

در این مقاله برخی از مهم‌ترین تفریحات کیش و جاهای دیدنی آن معرفی شد. از تفریحات دریایی که شامل غواصی در خلیج فارس، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، پاراسل، شاتل سواری و … بوده تا تفریحات غیر دریایی مانند جایروکوپتر، پارک آبی اوشن، سافاری و… را به طور کامل بررسی کردیم، همچنین با مراجعه به وبسایت آفر کیش میتوانید از قیمت اجاره ماشین در کیش و شرایط آن نیز مطلع شوید و تفریحات خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. امیدواریم که در سفر خود و عزیزانتان به جزیره مرجانی کیش از این تفریحات جذاب برخوردار شده و لذت ببرید.

کد خبر 630523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.