برگزاری آیین بزرگداشت سردار سلیمانی در کرج

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری آیین گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها با همکاری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مهدی علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، شهید سلیمانی را یک شخصیت ملی تأثیرگذار و محبوب میان عموم مردم دانست و اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد با همکاری قرارگاه فرهنگی-جهادی حاج قاسم سلیمانی، آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت وی را سه‌شنبه، سیزدهم دی‌ماه در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح برگزار کند.

وی افزود: این مراسم با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرز و تیپ فاطمیون با سخنرانی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اجرای بخش‌های متنوعی مانند روایتگری، سرود و نمایش آئینی برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج ضمن دعوت از همشهریان برای شرکت در این رویداد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، بیش از پیش به ابعاد شخصیتی و زندگی سردار شهید سلیمانی پرداخته شود تا بتوانیم شیوه زندگی، کار، فعالیت، میهن‌دوستی و خدمت صادقانه به کشور را سرلوحه عملکرد خود قرار دهیم.

کد خبر 630499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.