ساماندهی پیاده‌روهای منطقه ۱۰ اصفهان با ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی پیاده‌روهای خیابان‌های این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام با هدف ایمن‌سازی و سهولت در تردد شهروندان و همچنین زیباسازی معابر این منطقه در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: در حال حاضر ساماندهی پیاده‌روی خیابان مصلی حد فاصل چهارراه فرسان تا میدان قدس و خیابان‌های معراج و کوهسار حد فاصل خیابان‌های سپیده کاشانی تا پروین به مساحت نزدیک به ۸۵۰۰ متر مربع آغاز شده است.

وی ارائه خدمات رفاهی و ترافیکی به شهروندان را از اولویت‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان دانست و افزود: طرح ساماندهی پیاده‌روها با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات ساماندهی پیاده‌روهای خیابان‌های آذربهرام و سلامت نیز با مساحت ۳۱۰۰ متر مربع اجرا شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی و زیباسازی پیاده‌روی این دو خیابان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم سال گذشته نیز پیاده‌روهای ۳۰ خیابان در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه، ساماندهی شده بود.

کد خبر 630478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.