ساماندهی بلوار جانبازان زرند

شهردار زرند گفت: بیش از ۱۰۰ متر لوله‌گذاری و نصب شیرآلات در بلوار جانبازان انجام شده است و به زودی سایر بخش‌های بلوار نیز لوله‌کشی خواهد شد.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای لوله‌کشی فضای سبز و رفیوژ میانی بلوار جانبازان، اظهار کرد: شهرداری در راستای ساماندهی درختان و فضای سبز بلوار جانبازان و ایجاد گل کاری‌های جدید در این بلوار، عملیات لوله‌کشی و انتقال آب به این رفیوژ را انجام داده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ متر لوله‌گذاری و نصب شیرآلات در این بلوار انجام شده است و به زودی سایر بلوار نیز لوله‌کشی خواهد شد، امیدواریم با اجرای این طرح شاهد رونق و زیبایی بیشتر این بلوار باشیم.

شهردار زرند با اشاره به عملیات ساماندهی و تسطیح معابر خاکی بافت فرسوده سطح شهر توسط نیروهای حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری زرند، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر خاکی این بافت‌ها توسط شهرداری آماده شده است و به زودی زیر پوشش آسفالت قرار خواهد گرفت.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه با اصلاح پیاده‌روهای خیابان فردوس شهروندان از یک فضای زیبا، مفرح و لذت‌بخش بهره می‌برند، ادامه داد: در راستای زیباسازی پیاده‌روهای معابر سطح شهر و خیابان فردوس، عملیات کروم‌گیری و بتن‌ریزی این پیاده‌روها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بهبود نمای بصری شهر می‌تواند یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری زرند در راستای سلامت شهروندان و افزایش نشاط عمومی باشد، تاکید کرد: این طرح در راستای روان‌سازی تردد، ارتقای ایمنی عابران پیاده و اصلاح فضای پیاده‌رو جهت استفاده معلولان انجام می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه شهرداری به دنبال رفاه و آسایش شهروندان به ویژه در فضای اصلی و محدوده‌های تجاری شهر است، گفت: تلاش داریم با اصلاح این مناطق شهروندان از یک فضای زیبا، مفرح و لذت‌بخش بهره‌مند شوند.

ضیاء‌الدینی افزود: تخریب پیاده‌روی قدیمی بلوار، جدول‌گذاری و همسطح‌سازی قبل از عملیات فرش موزائیک انجام می‌شود و به منظور سهولت در رفت و آمد روشندلان بخشی از موزائیک‌ها علامت‌گذاری شده است؛ جدول‌گذاری، فرش‌موزائیک و ایجاد سیستم روشنایی از جمله برنامه‌های شهرداری در این مسیر است.

کد خبر 630450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.