عملکرد شهردار تاکنون رضایت‌بخش بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: عملکرد «رضا زنده‌دل» شهردار این شهر تاکنون رضایت‌بخش بوده است.

بهمن کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مراسم معارفه «رضا زنده‌دل» شهردار لاهیجان سوم مهرماه سال گذشته برگزار شد و در آن مراسم توجه به مسائل معیشتی و پرداخت به موقع حقوق، اضافه کار و بیمه کارکنان شهرداری برای ایجاد انگیزه در آنها، آسفالت معابر شهری و مدیریت صحیح پسماند سه خواسته اصلی و مهم شورای اسلامی شهر از شهردار جدید بود.

وی افزود: زمانی که رضا زنده‌دل به سمت شهردار لاهیجان انتخاب شد، حدود ۲۵ تا ۳۰ ماه اضافه‌کاری بسیاری از کارکنان شهرداری پرداخت نشده بود، اما تاکنون، شهردار علاوه پرداخت به‌موقع حقوق و اضافه کار ماهیانه و معوقات کارکنان، در مناسبت‌های مختلف نیز به آنها بسته‌های معیشتی اعطا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: آسفالت معابر این شهر وضعیت بسیار نامناسبی داشت که در سال نخست فعالیت شورای اسلامی شهر، حدود ۷۰ هزار متر مربع از معابر شهر لاهیجان با اعتباری به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به صورت دستی و با دستگاه فینیشر روکش و ترمیم آسفالت شد و رضایت نسبی شهروندان را جلب کرد.

کنعانی با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده طی این مدت در بخش آسفالت معابر در شهر لاهیجان بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: با آغاز فصل سرما عملیات آسفالت معابر تا سال آینده متوقف شده است، زیرا بر اساس تجربه ثابت شده است که آسفالت معابر در فصول سرد و بارندگی موجب از بین رفتن سریع آسفالت و هدررفتن هزینه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت زباله در شهر لاهیجان بسیار سخت است و عملکرد شهردار نیز در این بخش تاکنون رضایت‌بخش نبوده است، گفت: در ۱۴ ماه گذشته، شهرداری برای جذب نیروهای خدماتی فراخوان‌های متعددی داشته است، اما به دلیل متقاضی بسیار کم، تنها ۱۰ تا ۱۲ نفر نیرو جذب کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه فاز نخست طرح تفریحی و گردشگری تالاب حاجی‌آباد در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: کارهای اداری پروژه‌های ترافیکی فاز دوم بلوار «عاقلیه» و بازگشایی بلوار حکیم‌زاده و خیابان ۲۲ آبان به کاشف شرقی برای رفع بار ترافیک و مشکلات تردد خودروها انجام شده است که امیدواریم سال ۱۴۰۲ با جلب رضایت کامل مالکان زمین‌ها، اجرا پروژه آغاز شود.

کنعانی گفت: مشکلات شهر لاهیجان بسیار زیاد است، اما به‌رغم موانع موجود در ۱۴ ماه گذشته خدمات خوبی توسط شهرداری انجام شده است و نمودار پیشرفت شهر صعودی و عملکرد شهردار طی این مدت در مجموع رضایت‌بخش بوده است.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 630449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.