حبیب فرعباسی دیدار ذوب‌آهن مقابل هوادار را از دست داد

حبیب فرعباسی، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن به‌دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله پا، دیدار آینده گاندوها برابر هوادار را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز جمعه نهم دی‌ماه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ‌برتر در ورزشگاه فولادشهر به‌مصاف صنعت‌نفت آبادان رفت و به تساوی پرگل دو بر دو رضایت داد.

حبیب فرعباسی، گلر سبزپوشان اصفهانی که در این دیدار دو بار دروازه‌اش باز شد پس از سوت پایان بازی به‌علت مصدومیت دیگر نتوانست از جای خود بلند شود و با برانکارد راهی رختکن شد.

فرعباسی، هنگام شروع‌مجدد بازی در دقیقه ۶+۹۰ دچار کشیدگی عضله چهارسر و مصدومیت از ناحیه کشاله پای خود شد؛ وی روز بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن معاینات‌پزشکی را روی پای خود انجام داد و مشخص شد به‌مدت یک الی دو هفته قادر به بازی‌کردن و همراهی تیمش نخواهد بود.

بدین‌ترتیب دروازه‌بان ذوب‌آهن در بازی روز چهارشنبه مقابل هوادار تهران در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر که دیدار پایانی نیم‌فصل اول نیز به‌شمار می‌رود، غایب خواهد بود و مهدی تارتار به‌دلیل مصدومیت گلر اول خود، به احتمال فراوان از پارسا جعفری استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، حبیب فرعباسی پس از سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم‌زاده (پارگی رباط‌صلیبی) و سجاد آشوری (پارگی همسترینگ)، تا این لحظه چهارمین مصدوم ذوب‌آهن برای مصاف با هوادار تهران است.

کد خبر 630430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.