صحبت‌های محمد عمری و فرشاد فرجی پس از برد ارزشمند پرسپولیس مقابل گل‌گهر

محمد عمری و فرشاد فرجی پس از پیروزی مهم و ارزشمند پرسپولیس مقابل گل‌گهر درباره این جدال حساس صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز _ شنبه دهم دی‌ _ در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در سیرجان برابر گل‌گهر صف‌آرایی کرد و با گل‌های محمد عمری و سینا اسدبیگی به برتری دو بر صفر رسید.

محمد عمری پس از پیروزی مهم قرمزها و گل‌زنی در بازی اظهار کرد: به تمام هواداران تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم این بازی شش‌امتیازی را ببریم و من هم موفق به گل‌زنی شدم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است که در آینده بیشتر برای پرسپولیس بازی کند، افزود: این موضوع دست من نیست. آنچه به من مربوط می‌شود این است که باید عملکرد خود را ارتقا دهم تا بتوانم بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم.

فرشاد فرجی نیز پس از این دیدار مهم اظهار کرد: گل‌گهر کادر فنی قوی‌ای دارد. در ادامه فصل، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و در کورس قهرمانی است. یک بازی شش‌امتیازی سختی را در سیرجان انجام دادیم و سه امتیاز شیرین را به‌دست آوردیم. سنگینی بازی دو تیم را تحت‌الشعاع قرار داد و محتاط بودند. بازی سخت شده بود، اما در نیمه دوم، در زمان خوبی به گل رسیدیم.

وی در اظهارنظری جالب درباره گل استثنایی سینا اسدبیگی افزود: من در زاویه شوت این بازیکن بودم و گل بسیار زیبایی زد. فکر نکنم صد سال دیگر هم بتواند این گل را بزند.

کد خبر 630415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.