رسیدگی به ۵۶۷ پرونده مزاحمت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون

شهردار قزوین ‌از رسیدگی به ۵۶۷ پرونده مزاحمت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: بیشترین پرونده‌ها در خصوص سد معبر و تخلفات بهداشتی مربوط به صنوف بوده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل اهمیت بالای سلامت شهروندان با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان در اسرع وقت به پرونده‌های مزاحمت شغلی در خصوص تخلفات بهداشتی صنوف رسیدگی و احکام مناسب برای اجرای تمهیدات اعلامی صادر شد.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات شغلی مانند سد معبر صنوف، آلایندگی صوتی و بهداشتی مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ یا معاونت‌های خدمات شهری مناطق گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: نورپردازی با تکنیک لوگو پروژکتور به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، روی المان میدان مینودر توسط سازمان زیباسازی شهرداری اجرا شده است.

صباغی با اشاره به انجام عملیات به‌زراعی در بلوار آزادگان تصریح کرد: مرحله دوم عملیات بهسازی فضای سبز میانی بلوار آزادگان با اقداماتی مانند علف‌زنی، تنظیف و پاکسازی بستر فضای سبز انجام شده است.

وی با اشاره به ساماندهی و اخطار سد معبر در سطح منطقه چهار، ادامه داد: شهرداری در راستای حل مشکلات شهروندان، عملیات ساماندهی فضای سبز شهری ناشی از سد معبر را با همراهی میوه‌فروشان در میدان سرداران توسط واحد اجراییات منطقه چهار انجام داده است.

شهردار قزوین از آغاز عملیات بازپیرایی عمرانی در بوستان مشاهیر خبر داد و گفت: با توجه به استهلاک و فرسودگی معابر بوستان مشاهیر و ایجاد مشکل در تردد شهروندان، عملیات بازپیرایی عمرانی بوستان‌ها و فضاهای سبز و مرمت و نوسازی جالیز معابر این بوستان در دستور کار قرار گرفت.

وی از عملیات هرس زمستانه جنگل‌کاری ورودی جنوب شهر خبر داد و گفت: عملیات هرس زمستانه درختان به‌منظور هدایت روند رشد آن‌ها و حذف شاخه‌های خشک، بیمار و نافرم در اراضی جنگل‌کاری جنوب شهر (حاشیه میدان خلیج فارس) اجرا شد.

شهردار قزوین از رسیدگی به ۵۶۷ پرونده مزاحمت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: بیشترین پرونده‌ها در خصوص سد معبر و تخلفات بهداشتی مربوط به صنوف بوده است.

کد خبر 630408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.