گل‌محمدی: شخصیت قهرمانی‌مان را ثابت کردیم/ گل‌گهر برای ما مانند استقلال است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شخصیت خوب پرسپولیس را نشان دادیم و به گل رسیدیم. این ذهنیت خوب و مثبت به تیم ما کمک کرد. کسب سه امتیاز به‌اندازه شش امتیاز برای ما ارزش داشت و نشان دادیم که شخصیت قهرمانی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از مصاف پرسپولیس مقابل گل‌گهر و پیروزی شش‌امتیازی با طعم بازگشت به صدر جدول اظهار کرد: بازی خوبی بود و نتیجه خوبی هم گرفتیم. در شروع کار تیم گل‌گهر بهتر کار کرد و فرصت‌هایی داشت که البته این فرصت‌ها مهار شد. از علیرضا بیرانوند تشکر می‌کنم که با مهارهای خود ما را در بازی نگه داشت. هرچه از بازی گذشت، کار تیمی ما بهتر می‌شد و توانستیم بیشتر پاس بدهیم و فرصت‌های خوبی داشتیم.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در نیمه دوم نیز افزود: در نیمه دوم، ذهنیت برنده داشتیم و شخصیت خوب پرسپولیس را نشان دادیم و به گل رسیدیم. این ذهنیت خوب و مثبت به تیم ما کمک کرد. کسب سه امتیاز به‌اندازه شش امتیاز برای ما ارزش داشت. گل‌گهر تیم خوبی است و از آقای قلعه‌نویی برای ساختن این تیم تشکر می‌کنم. همچنین از همه مربیان ازجمله آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به قضاوت داوران در بازی امروز و صحنه‌های مشکوک تصریح کرد: روی صحنه پنالتی برخورد صورت گرفت، اما تیم ما درمجموع به تیم داوری احترام گذاشت.

گل‌محمدی ضمن تاکید بر هدف پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر فصل جاری خاطرنشان کرد: ما در شروع بازی سردرگم بودیم و استرس و فشار بازی زیاد بود و شروع خوبی نداشتیم و همین باعث شد تیم حریف به پنالتی برسد. رفته‌رفته اعتمادبه‌نفس پیدا کردیم و عملکرد بهتری داشتیم. ما تیم خوبی داریم که به‌دنبال قهرمانی هستیم. بازیکنان ازنظر بدنی شرایط خوبی داشتند و دوندگی تیم ما بسیار خوب بود.

وی با تمجید از جوانان تیمش از سختی دیدار با گل‌گهر گفت و خاطرنشان کرد: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند قطعا باید کیفیت خوبی داشته باشد. بازیکنان جوان ما نشان دادند که لیاقت حضور در پرسپولیس را دارند. آن‌ها باید بیشتر کار کنند تا باز هم بهتر بشوند. هر زمانی با گل‌گهر بازی داشتیم، مانند این است که با استقلال بازی می‌کنیم. زیرا تیم بسیار خوبی هستند و کارمان امروز واقعا سخت بود و حریف می‌توانست مقابلمان به گل برسد. با وجود این دو گل زدیم که کار سختی بود. ضمن اینکه صحنه پنالتی نقطه عطف بازی بود که بیرانوند آن را مهار کرد.

سرمربی قرمزپوشان پایتخت درباره آخرین وضعیت سیامک نعمتی، مهدی عبدی و سعید صادقی اظهار کرد: درباره بازیکنان از حالا نمی‌توان تصمیم گرفت. هم نعمتی و هم عبدی از بازیکنان خوب ما هستند و خیلی به ما کمک کرده‌اند. همه بازیکنانی که در پرسپولیس هستند به تیم کمک می‌کنند. دانیال اسماعیلی‌فر هم مصدومیت جدی دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد. سعید صادقی بازیکن من بوده و شناختی خوبی از او دارم، در نیمه اول خوب نبود، اما در نیمه دوم بهتر کار کرد.

کد خبر 630405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.