حمید مطهری: فعلا زمان لذت بردن از برد است، بعدا درباره دیدار با پرسپولیس حرف می‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر اجازه دهید من از برد برابر تراکتور لذت ببرم و درباره آن بازی فعلا صحبت نکنم. می‌دانید که پرسپولیس برای من شایسته احترام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مطهری در کنفرانس خبری پس از پیروزی مهم نساجی مقابل تراکتور اظهار کرد: یک بازی فوق‌العاده تاکتیکی بود. تراکتور یک تیم شایسته احترام، و بازی مقابل آن‌ها سخت است. ما مدل تاکتیکی آن‌ها را می‌دانستیم. در نیمه دوم با تغییر تاکتیکی حریف، ما هم تغییر ایجاد و فوق‌العاده عمل کردیم. همیشه گفتم شگرد تیم من استفاده از هاف‌اسپیس است. به تک‌تک بازیکنانم می‌بالم. آن‌ها جنگجو هستند. ما شاهد یک بازی سراسر تاکتیکی بودیم. این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم که متاسفانه در ورزشگاه حضور نداشتند.

وی درباره صحبت‌هایش در جریان بازی با مسعود شجاعی، بازیکن باتجربه تیمش، افزود: من آدم مشورت‌پذیری هستم و این را یاد گرفتم. چون اعتقاد دارم چهار چشم بیشتر از دو چشم است. همکاران خوب من، فوتبالیست‌های خوبی بودند و من از کمک‌هایشان استفاده می‌کنم. مسعود هم به‌عنوان بزرگ تیم، نظراتش را به من می‌گوید و من از آن‌ها استفاده می‌کنم. به این هم افتخار می‌کنم.

سرمربی نساجی با اشاره به تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: تراکتور تیمی بسیار سازمان‌دهی شده است. آن‌ها یک مربی باکلاس اسپانیایی دارند و در ۲۰ دقیقه اول، فشار تراکتور باعث شد تیم ما عقب بنشیند، اما این‌طور نبود که بگویم دستور تاکتیکی ما این بود که عقب بنشینیم.

مطهری در واکنش به کسب ۲۰ امتیاز از ۱۴ بازی در لیگ برتر برای نساجی خاطرنشان کرد: من همیشه دوست داشته‌ام و به بازیکنانم نیز گفته‌ام که یک فوتبال شایسته احترام به‌نمایش بگذاریم و به بازیکنانم گفتم که ذهنشان برنده‌خواه باشد. این‌طور نیست که شما تعویض کنید و تیم اوج بگیرد. ما می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم، پیش‌آمده که بعضی روزها، مانند بازی مقابل صنعت نفت آبادان، روز خوب ما نبود. ما سعی می‌کنیم آینده را نگاه کنیم. به این فکر نمی‌کنیم که بهترین نتیجه چند سال را گرفتیم. کار ما آخر فصل نمود پیدا می‌کند، اما من به تیمم افتخار می‌کنم.

وی درباره قضاوت کوبل‌داوری در بازی امروز گفت: آقای راکی قضاوت ایدئالی داشتند و خیلی‌خوب سوت زدند، اما کمک‌های ایشان دو سه جا اشتباهات فاحش داشتند و یک صحنه باعث شد که به سمت کمک‌داور بروم و نظرش را عوض کنم. چون برایم عجیب بود که آن صحنه را ندید.

سرمربی نساجی درباره رسیدن حامد شیری، کاپیتان نساجی، به رکورد ۳۰۰ بازی در تاریخ لیگ برتر اظهار کرد: به‌عنوان کاپیتان به‌خوبی نقش بازی می‌کند و به‌خاطر رسیدن او به ۳۰۰ بازی تبریک می‌گویم. پیش از بازی گفتم که او من را یاد سید جلال حسینی می‌اندازد. علاوه بر حامد شیری، بازیکنان دیگر ما هم خوب هستند. علیرضا حقیقی امروز دو سه تا توپ فوق‌العاده درآورد. همچنین اکبر صادقی که حرفه‌ای بازی می‌کند.

مطهری ادامه داد: همه بازیکنان این‌طور هستند. شما دیدید که صابر حردانی چقدر باانرژی بازی کرد. من به تیمم افتخار می‌کنم. ببخشید که اسم آورده‌ام. شما بازی هوادار را ببینید و این بازی را ببینید که احمد موسوی چطور بازی کرده است. من به اعضای تیم، ارکان باشگاه افتخار می‌کنم. ما به معنای واقعی تیم هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره بازی هفته آینده با پرسپولیس چیست، گفت: اگر اجازه دهید من از برد امروز مقابل تراکتور لذت ببرم و درباره آن بازی فعلا صحبت نکنم. می‌دانید که پرسپولیس برای من شایسته احترام است.

کد خبر 630392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.