دریافت مجوز ایجاد ۲۶ رشته در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد برای ۲۴ رشته و در مقطع دکتری برای دو رشته از شورای گسترش آموزش عالی مجوز دریافت کرده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی‌زاده امروز _ شنبه دهم دی _ در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران، با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو اظهار کرد: دانشگاه پیام نور نسبت‌به سال قبل شش درصد رشد در جذب دانشجو داشته و ۷۰ هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که نسبت‌به دیگر دانشگاه‌ها رشد قابل قبولی بوده است.

وی بر نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به‌ازای هر ۳۰۰ دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیئت علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده، به جذب هیئت علمی در این رشته نیاز داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می‌تواند با برگزاری دوره‌های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره‌های مهارت‌افزایی به دانشجویان و دانش‌آموختگان کمک شایانی کند.

تقی‌زاده گفت: استادان حقوق دانشگاه باید با ارائه پیشنهادها در زمینه منابع و دیگر حوزه‌های آموزشی به آموزش کمک کنند و به به‌روزشدن منابع توجه اساسی داشته باشند.

در این نشست، اعضای علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

کد خبر 630390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.