خوزه مورایس: سازماندهی پیکان در دفاع خوب بود، باید شکست را بپذیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: موقعیت‌هایمان از دست رفت، اما فوتبال همین است. پیکان نظم و سازماندهی دفاعی خوبی داشت و نشد ببریم. آن‌ها دو مهاجم خوب داشتند و هافبک‌هایشان به‌خوبی حمایت می‌کردند، اما به‌هرحال بازی همین است و باید بپذیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوزه مورایس در کنفرانس خبری پس از شکست ناگهانی یک بر صفر سپاهان مقابل پیکان اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد آمده بودند. وقتی بازی‌ها با این تعادل دنبال شود، اولین موقعیت گل‌زنی بسیار مهم خواهد بود تا روند بازی تغییر کند. اولین موقعیت برای ما بود، اما با وجود این تیم پیکان در خارج از محوطه خودش دفاع می‌کرد.

وی افزود: پیکانی‌ها نشان دادند که انگیزه خوبی دارند تا بازی را حفظ کنند. ما در شروع بازی خوب بودیم و می‌توانستیم باز هم فرصت گل‌زنی برای خودمان ایجاد کنیم. پیکان از فرصتش استفاده کرد و پس از اینکه روی ما فشار آوردند، به گل رسیدند. به آن‌ها تبریک می‌گویم و این فوتبال است. بازی خوبی بود و برای گل‌زنی فرصت داشتیم، اما از این فرصت نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره فرصت‌های گل‌زنی تیمش نیز صحبت کرد و گفت: ما موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و از این نظر مانند بازی قبل بودیم و تنوع تاکتیکی داشتیم. بازی ما به همین صورت است. فرشاد هم در ابتدای بازی توانست یک موقعیت خلق کند و یک موقعیت دیگر هم داشتیم که به مغانلو رسید. موقعیت‌هایمان از دست رفت، اما فوتبال همین است. پیکان نظم و سازماندهی دفاعی خوبی داشت و نشد ببریم. آن‌ها دو مهاجم خوب داشتند و هافبک‌هایشان به خوبی حمایت می‌کردند، اما به‌هرحال بازی همین است و باید بپذیریم.

خوزه مورایس در پایان با اشاره به فهرست ورودی‌ها و خروجی‌های سپاهان در پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خاطرنشان کرد: در پنجره نقل‌وانتقالات تیممان بالاوپایین‌هایی روبه‌روی خود خواهد دید. برخی از بازیکنان ممکن است باشند یا نباشند و ما هم باید توجه کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما چیزی که وجود دارد این است که نمی‌توانیم به‌صورت عمومی آن را اعلام کنیم.

کد خبر 630386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.