«بی‌آرتی» در مطالعات طرح جامع ترافیک لحاظ شده است

شهردار گرگان گفت: «بی‌آرتی» در مطالعات طرح جامع ترافیک شهر در دو مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب لحاظ شده است‌.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث بی‌آرتی در دو مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب برای شهر گرگان لحاظ شده، اما مترو در نظر گرفته نشده است، چراکه گرگان به کلان‌شهر تبدیل نشده است و عرض معابر شهری مناسب اجرای پروژه مترو نیست.

وی با بیان اینکه تله‌کابین یکی از مطالبات بحق شهروندان گرگان با رعایت الزامات زیست‌محیطی است، افزود: شهرداری علاقه‌مند است تا گرگان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کند؛ لذا ساخت تله‌کابین را در دستور کار دارد.

شهردار گرگان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم در دست اقدام و بررسی است، اضافه کرد: هماهنگی لازم با استاندار گلستان انجام شده است و جلسه نهایی در خصوص راه‌اندازی تله‌کابین ظرف مدت یک ماه آینده در تهران برگزار و نتیجه نهایی آن از سوی استاندار گلستان اعلام خواهد شد.

سیدالنگی با بیان اینکه النگدره و ناهارخوران با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شهرداری گرگان شده است، تاکید کرد: این دو مکان نیاز به مطالعات جامع دارد و شهرداری برابر با طرحی که منابع طبیعی ارائه داده است، اقدام می‌کند.

وی گفت: جاده سلامت واقع در النگدره رضایتمندی نسبی برای شهروندان ایجاد کرده و تبدیل به یک پیاده‌راه خاص شده است؛ لذا ترمیم مسیر آن را با سازه مطلوب در دست اقدام داریم، اما نحوه خدمات‌دهی در آینده در قالب یک کارگروه در دست بررسی است که با همکاری فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهر نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

کد خبر 630385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.