سرپرستان جدید دانشگاه‌های الزهرا (س) و سمنان منصوب شدند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکامی جداگانه، «زهرا ناظم بکایی» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا (س) و «سیف‌الله سعدالدین» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه سمنان منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل امروز _ شنبه دهم دی _ در این احکام، خطاب به سرپرستان جدید دانشگاه الزهرا (س) و سمنان تاکید کرد: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیران و واقفان را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به‌کار گیرید.

وی در این احکام، توفیق روزافزون سرپرستان جدید دانشگاه‌های الزهرا (س) و سمنان را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه پروردگار متعال خواستار شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌هایی جداگانه، از خدمات فریده حق‌بین، سرپرست پیشین دانشگاه الزهرا (س)، و مسعود نصیری زرندی، رئیس پیشین دانشگاه سمنان، در زمان تصدی این مسئولیت‌ها قدردانی کرد.

حق‌بین هفتم مهر سال گذشته با حکم وزیر علوم به‌عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا (س) منصوب شده بود. همچنین نصیری زرندی از ۱۰ تیر ۹۷ ریاست دانشگاه سمنان را بر عهده داشت.

زهرا ناظم بکایی، دانش‌آموخته رشته زیست‌شناسی تکوینی، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا (س) با مرتبه دانشیاری است و پیش از این، رئیس دانشکده علوم زیستی این دانشگاه بوده است.

دکتر سیف‌الله سعدالدین (زاده سمنان ۱۳۴۴)، دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک-تبدیل انرژی، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با مرتبه استاد تمام است که بیش از ۱۵۰ مقاله در نشریات بین‌المللی به چاپ، و هفت طرح پژوهشی تقاضامحور در حوزه ارتباط جامعه و صنعت به انجام رسانده است. وی همچنین شش سال متوالی جزو پژوهشگران یک درصد پراستناد جهان بوده است و ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 630381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.