محمد کریمی: سپاهان همچنان مدعی قهرمانی است/ هفته آینده برای جبران بازی خواهیم کرد

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و هست. اکنون هم مدعی هستیم و شرایطمان در جدول بد نیست. به‌نظرم ما کماکان شانس قهرمانی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کریمی پس از شکست غیرمنتظره یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر در میکسدزون اظهار کرد: در نیمه اول، سوار بر بازی بودیم و چند موقعیت گل‌زنی هم داشتیم. تا اواسط نیمه دوم هم خوب بازی کردیم و چند فرصت بر روی دروازه پیکان به‌وجود آوردیم. بازیکنان پیکان هم جوان، دونده و باانگیزه بودند؛ درعین‌حال خیلی خوب و باکیفیت بازی کردند و پیروزی را به آنان تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما هم می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما پیکانی‌ها از فرصت‌هایشان بهتر استفاده کردند. هنوز نیم‌فصل اول تمام نشده و نمی‌توان گفت که از کورس قهرمانی عقب افتاده‌ایم. برای جبران می‌رویم و باید بازی هفته آینده را با برتری به‌سود خودمان به پایان برسانیم و به جمع مدعیان برمی‌گردیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به کیفیت بد چمن‌ها که روی سبک بازی تاثیرگذار است، تصریح کرد: درباره کیفیت زمین ورزشگاه‌های ایران، خودتان بهتر از ما اطلاعات دارید که چمن‌های خوبی برای بازی کردن روی زمین در ایران وجود ندارد؛ با وجود اینکه چمن بازی نسبت‌به دیگر ورزشگاه‌ها کیفیت بهتری داشت، اما کیفیت به‌قدری نبود که بتوانیم بازی دلخواهمان را به‌نمایش بگذاریم.

کریمی در پاسخ به این پرسش که گویا پیام نیازمند ناراحت بوده، آیا مشکلی وجود دارد، گفت: اگر نیازمند ناراحت بوده، شاید مشکلات شخصی داشته و باید از خودشان بپرسید. هیچ اتفاقی پس از بازی و در رختکن نیفتاد.

وی در پایان با مخالفت با این موضوع که سپاهان با وجود ستاره‌های بسیار، هنوز آن تیمی که باید مدعی قهرمانی باشد نیست، خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و هست. اکنون هم مدعی هستیم و شرایطمان در جدول بد نیست. به‌نظرم ما کماکان شانس قهرمانی داریم.

کد خبر 630373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.