مردم لنجان در تشییع شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: مردم شهرها و روستاهای شهرستان لنجان با حضور پرشور خود به دشمن یادآوری کردند که ملت شهادت و امام حسین (ع) هستند و مسیری را که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی‌ها ترسیم کردند، با اقتدار ادامه خواهند داد و هیچ قدرتی نمی‌تواند آنان را از انقلاب اسلامی جدا کند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه تشییع شهدای گمنام تازه تفحص‌شده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه و الگوپذیری از قیام اباعبدالله الحسین (ع) جان خود را برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی فدا کردند تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به اسلام ناب محمدی و امنیت مرزهای کشور وارد نشود.

وی افزود: دی‌ماه برای مردم شهرستان لنجان همواره یادآور تشییع ۴۵ شهید والامقام ازجمله سردار شهید محمدعلی شاه‌مرادی در سال ۱۳۶۵ بوده و در این روزها، با اعزام نیروهای مردمی به جبهه‌های حق علیه باطل در کنار تشییع تعداد چشمگیری از شهدای این شهرستان، همواره لبیک‌گوی ولی فقیه زمان خود هستند.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز نیز مردم شهرهای نُه‌گانه شهرستان لنجان با همراهی شهدایی که جان خود را برای وطن، نظام و انقلاب و آسایش و امنیت هموطنانشان فدا کرده بودند حماسه آفریدند؛ حماسه‌ای از جنس ایثار و شهادت، و نشان دادند که همواره پاسدار میراث ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین قوت ایران اسلامی پس از اتکا به اهل بیت (ع)، حضور مردم در همه عرصه‌هاست و حضور پرشور مردم شهرستان لنجان در استقبال از شهدای گمنام نشان داد که این ملت شهیدپرور همواره پای آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب ایستاده است.

محمدی اضافه کرد: در اتفاقات اخیر، دشمنان ایران اسلامی با تروریسم رسانه‌ای تلاش کردند تا میان آحاد مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند و از سوی دیگر، توده‌های مردمی را به بهانه‌های مختلف مقابل هم قرار دهند؛ اما مردم شهرستان لنجان همچون مردم دیگر شهرهای ایران با اتکا بر هویت تاریخی خود این بار نیز به شکلی جهادی به میدان آمدند و بار دیگر انقلاب را بیمه کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان هوشیار و آگاه بوده‌اند، مطرح کرد: شهدای گمنام در زمانی که دشمنان ایران اسلامی حجاب زنان و غیرت ایرانی‌اسلامی را نشانه گرفته‌اند به آغوش ملت ایران بازگشتند تا به برخی فریب‌خوردگان یادآوری کنند شهدا با اهدای خون خود در جنگ نظامی با دشمن، پیروزی را برای ما به ارمغان آوردند تا در ادامه مسیر نیز کشور را بیمه کنند و اجازه ندهند که ملت ایران در جنگ‌های فرهنگی زمین بخورند.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: مردم شهرها و روستاهای شهرستان لنجان با حضور پرشور خود به دشمن یادآوری کردند که ملت شهادت و امام حسین (ع) هستند و مسیری را که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی‌ها ترسیم کردند با اقتدار ادامه خواهند داد و هیچ قدرتی نمی‌تواند آنان را از انقلاب اسلامی جدا کند.

کد خبر 630370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.