توقیف وانت نیسان حامل کالای قاچاق در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: یک دستگاه وانت نیسان حامل رول بنر قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی توقیف شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از آن تعداد ۳۰ رول بنر خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه پدیده قاچاق کالا یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور است، از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 630355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.