ساماندهی فضای سبز ورودی‌های شهر یزد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با بیان اینکه فضای سبز ورودی‌های شهر ساماندهی می‌شود، از تکمیل پروژه ساماندهی فضای سبز پایانه غدیر خبر داد.

محمدحسن منصوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ساماندهی فضای سبز شهری در دستور کار سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قرار گرفته است، اظهار کرد: در طول سال عملیات ساماندهی فضای سبز در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به آغاز به کار فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد، این سازمان نیز برنامه‌ریزی‌های خود به‌منظور آمادگی در ایام نوروز را به‌صورت جدی آغاز کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته و تاکنون فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

منصوری‌زاده تصریح کرد: ساماندهی سیما، منظر و فضای سبز در ورودی‌های شهر یزد یکی از مهمترین این برنامه‌ها است تا بتوان چهره شهر را برای ورود میهمانان آماده‌تر کرد، در این زمینه و در طول دو ماه گذشته اقدامات مختلفی از جمله بهسازی فضای سبز دروازه قرآن یزد به عنوان یکی از ورودی‌های مهم شهر انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ورودی‌های بسیار مهم شهرداری که همه‌روزه تعداد زیادی مسافر از طریق آن به شهر یزد وارد می‌شوند، پایانه مسافربری غدیر است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با بیان اینکه تاکید شهردار بر بهسازی سیما و منظر و ساماندهی فضای سبز این پایانه است، گفت: عملیات ساماندهی فضای سبز پایانه غدیر انجام شده و در حال حاضر نیز فعالیت‌هایی برای بهبود وضعیت آن در حال انجام است.

منصوری‌زاده افزود: ساماندهی فضای سبز در دیگر نقاط شهر به‌ویژه ورودی‌ها در حال انجام است و تلاش می‌شود ظاهری زیبا به نقاط مختلف شهر در حوزه فضای سبز داده شود.

کد خبر 630252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.