به‌روزرسانی سیستم آب‌رسانی غسالخانه شهر زرند

شهردار زرند گفت: شهرداری با توجه به فرسودگی لوله‌های قدیمی غسالخانه شهر و نبود آب گرم در زمان‌های مورد نیاز، طرح تعویض و بهسازی سیستم آبرسانی این مکان را انجام داده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی سیستم آبرسانی غسالخانه زرند، اظهار کرد: عملیات تعویض سیستم آبرسانی غسالخانه زرند توسط نیروهای واحد آبرسانی شهرداری انجام شده است.

وی افزود: شهرداری با توجه به فرسودگی لوله‌های قدیمی غسالخانه شهر و نبود آب گرم در زمان‌های مورد نیاز، طرح تعویض و بهسازی سیستم آبرسانی این مکان را انجام داده است.

شهردار زرند از ادامه اجرای طرح جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و تنظیف معابر سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای زیباسازی محیط و سیمای شهر و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر در حال انجام است.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهر از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی به همت نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از این عملیات، پاکسازی، تنظیف معابر، برداشت نخاله‌های اضافه و ایجاد محیطی سالم برای شهروندان است.

شهردار زرند با بیان اینکه اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت و امکانات مجموعه و با تلاش کارکنان زحمتکش واحدهای عمران و موتوری در حال انجام است، تصریح کرد: تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‏ است، در این راستا عملیات مرمت و لکه‌گیری آسفالت با هدف رفاه شهروندان و مناسب‌سازی محیط شهری در حال اجرا است.

ضیاء‌الدینی با اشاره به فعالیت همزمان چندین اکیپ لکه‌گیری در سطح شهر، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری، بهسازی آسفالت معابر و کوچه‌ها و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر است.

وی افزود: لکه‌گیری آسفالت در نقاط و محلات مختلف شهر، در راستای تقویت زیرساخت‌ها، زیبایی بصری و تسهیل و تسریع در عبور و مرور شهروندان اجرایی می‌شود.

کد خبر 630201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.