قاسم حدادی‌فر: با این وضعیت دلار نمی‌توانیم بازیکن خارجی بخریم!/ باید نوسان تیم را کم کنیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فکر نمی‌کنم با این وضعیت دلار که داریم و همچنین بودجه ذوب‌آهن بتوانیم بازیکن خارجی باکیفیت به‌خدمت بگیریم و چنین اتفاقی مقدور نیست اما تلاش می‌کنیم چند بازیکن ایرانی در پنجره نقل‌وانتقالات به‌خدمت بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر پس از کسب یک‌امتیاز توسط ذوب‌آهن در مصاف با صنعت‌نفت در هفته چهاردهم لیگ‌برتر اظهار کرد: از فوتبال فوق‌العاده صنعت‌نفت حقیقتاً غافلگیر شدیم، بازی‌های گذشته‌شان را هم دیده بودیم و استحقاق حضور در رده پانزدهم جدول را ندارند و امروز فوتبال خوبی انجام دادند؛ اما بعد از دو گلی که خوردیم توانستیم با تلاش‌های تیم به بازی برگردیم، یک‌سری نقاط‌ضعفی داریم که امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده برطرف‌شان کنیم و شرایط خیلی‌بهتری برای آخرین‌بازی نیم‌فصل اول و دیدارهای نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

وی درخصوص جذب بازیکنان جدید در نقل‌وانتقالات زمستانی افزود: اکنون به‌دنبال جذب بازیکن هستیم، کادرفنی یک‌سری بازیکنان را مدنظر دارد و با باشگاه در این رابطه تعامل برقرار کرده است. انشاالله بتوانیم در نقاط‌ضعف‌مان بازیکن جدید به‌خدمت بگیریم خصوصاً در برخی پست‌ها که چند مصدوم بد دادیم و جایشان در تیم هم خالی است؛ در این صورت می‌توانیم برای جایگاه بهتر در جدول تلاش کنیم و در خط‌حمله شدیداً به بازیکن جدید نیازمندیم، فکر هم نمی‌کنم با این وضعیت دلار که داریم و بودجه ذوب‌آهن بتوانیم بازیکن خارجی باکیفیت به‌خدمت بگیریم و مقدور نیست.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اعتماد ذوب‌آهن و سرمربی این تیم به بازیکنان آکادمی و تأثیر مثبتی که داشته است، تصریح کرد: در دو سه هفته اخیر استفاده از جوانان پررنگ‌تر بوده و مهدی تارتار به جوانان میدان داده‌اند؛ زمان مناسبی این اتفاق افتاد و یکی از بازیکنان جوان‌مان امروز توانست جواب اعتماد سرمربی را بدهد و در زمین تأثیرگذار بود؛ امیدوارم این مسئله ادامه‌دار باشد، آکادمی ذوب‌آهن فوق‌العاده است و بازیکنان بسیارخوبی در رده‌های پایه داریم. چنین بازیکنانی در تیم هست و امیدوارم بتوانیم از آنان بیشتر استفاده کنیم چرا که آینده متعلق به این بازیکنان است و چه خوب که در تیم خودمان باشند.

حدادی‌فر درباره پیش‌بینی‌اش از فینالیست‌شدن آرژانتین و فرانسه قبل از شروع جام‌جهانی عنوان کرد: من همیشه علاقه خاصی به آرژانتین داشتم و اینکه گفتم آرژانتین و فرانسه به فینال جام‌جهانی می‌روند را احساسی گفتم، فرانسه تیم فوق‌العاده‌ای بود اما احساسم غلبه کرد و آرژانتین قهرمان جهان شد. چرا که عالی بودند و با قلب‌شان بازی می‌کردند که توانستند پس از مدت‌ها قهرمان جام‌جهانی شوند.

وی در رابطه با شرایط ذوب‌آهن برای نیم‌فصل دوم گفت: امسال مقداری شرایط تیم سخت شده است؛ به مسائل حاشیه‌ای نمی‌پردازم اما تمرکز بازیکنان کامل و دقیق روی فوتبال نیست. مسائل بیرون روی فوتبال‌شان تأثیر گذاشته و آن کیفیت همیشگی را در فوتبال‌مان نمی‌بینیم که البته طبیعی است، در بین مردم زندگی می‌کنیم و شرایط جامعه و تورم را می‌بینیم و تمام این‌ها در ورزش تأثیرگذار است؛ یک زنجیره‌اند که به‌هم پیوسته هستند و امیدواریم این مسائل برطرف شود، تماشاگرها به ورزشگاه بیایند و دوباره شکل خوب و هیجان فوتبال برگردد چرا که شرایط خیلی سختی را دنبال می‌کنیم و شاید فوتبال برای دو ساعت بتواند مردم را از این حالت رها کند. مصدومان زیادی در نیم‌فصل داشتیم، امیدوارم بتوانند برگردند، چند بازیکن جدید هم جذب می‌کنیم و امیدوارم جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم.

مربی سبزپوشان اصفهانی در پاسخ به این پرسش که آیا روند سینوسی ذوب‌آهن به‌ضرر این تیم نخواهد شد؟ خاطرنشان کرد: به‌جز نیمه‌اول بازی امروز، معتقدم روی یک‌نوار خیلی‌خوب حرکت می‌کردیم و نوسان‌مان کم بود، نیمه‌اول را نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم تیم خودمان نبودیم و از نظر شخصی خیلی بد بودیم در نیمه‌دوم اما برگشتیم؛ اما اگر می‌خواهیم رتبه خوبی داشته باشیم و به سهمیه آسیایی چشم داشته باشیم باید این نوسان و عملکرد سینوسی را کم کنیم و بتوانیم بازی‌ها و شرایط را مدیریت کنیم.

کد خبر 630196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.