رضا لک: دلیل اختلاف‌مان با صدر جدول فقط داوری است/مهدی تاج گفته بود کمک می‌کند پس چه‌شد!

سرمربی تیم فوتسال کراپ‌الوند گفت: علی‌رغم اینکه مهدی تاج قول داده بود به فوتسال کمک کند و تمرکز بیشتری روی آن بگذارد اما چیدمان‌ها و مسئولانی که هستند نشان می‌دهد به مسیر اشتباهی می‌رویم؛ الان مسئول چیدمان بازی‌ها چه‌کسی است و به چه کسی باید درخصوص مشکلات اعتراض کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و کراپ‌الوند ایرانیان قزوین امروز _جمعه نهم دی‌ماه_ در چارچوب روز آخر هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر پیروزی از ساعت ۱۶:۴۵ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و گیتی‌پسند در ثانیه‌های پایانی بازی توانست به پیروزی ارزشمند و مهم ۲ بر یک مقابل کراپ‌الوند برسد.

رضا لک پس از شکست کراپ‌الوند مقابل گیتی‌پسند در ثانیه‌های پایانی بازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازی سخت و از لحاظ نتیجه خیلی نزدیک بود، ما در تمام دقایق بازی مسلط بر حریف بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، در تک‌موقعیت‌هایی که به بازیکنان حریف دادیم به‌سختی جریمه شدیم. امروز همه‌کاری با گیتی‌پسند کردیم، در کل بخش‌های زمین تیم برتر بودیم و دو نیمه به‌طور سنگین و صددرصد پرس کردیم. واقعاً ندیده بودم گیتی‌پسند در یک‌بازی تا این حد تحت‌فشار باشد.

وی افزود: فرصت‌هایی که به‌دست آوردیم از دست رفت، بازیکن باید بداند در بازی مقابل تیم‌های بزرگ از فرصت‌ها استفاده کند تا تیمش به برتری برسد؛ اشتباه کردیم و باختیم، امیدوارم از این شکست برای بازی‌های پیش‌رو درس بگیریم. به‌جز دو صحنه‌ای که ابوالقاسم عروجی از نبوغش استفاده کرد و ما هم روی او شناخت داشتیم و می‌دانستیم بازیکن فرصت‌طلبی است، دیگر یادم نمی‌آید فرصتی در دو نیمه به گیتی‌پسند داده باشیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ‌الوند تصریح کرد: در هر دو نیمه از گیتی‌پسند پنج خطا گرفتیم، اوت‌ها، کرنرها و تک‌به‌تک‌هایی خلق کردیم که هم گلر حریف خوب بود و ما هم بی‌دقتی کردیم تا از دست برود. فکر می‌کنم این بازی حداقل باید با پنج شش گل به‌سود ما تمام می‌شد اما بی‌دقتی و بی‌تجربگی باعث شد تا این بازی را از دست بدهیم.

رضا لک درخصوص حواشی بازی و قضاوت داور عنوان کرد: فشار داوری به این جهت است که هفته‌ها می‌شود از قضاوت داوران آسیب می‌بینیم، افرادی که داوران را انتخاب می‌کنند می‌دانند اگر این‌همه با صدر جدول فاصله داریم دلیلش فقط و فقط داوری است؛ اما امروز داوران روی نتیجه بازی تأثیرگذار نبودند و داور اول به‌تنهایی قضاوت می‌کرد، دو داور دیگر فقط چند بار سوت زدند که در همان چند بار هم اشتباه کردند اما روی نتیجه بازی اشتباه تأثیرگذاری نداشتند. سطح داوری ما همین است و خیلی نمی‌توانیم توقعی داشته باشیم، هفته‌ها است از این موضوع اذیت می‌شویم و در هفته‌های اخیر اتفاقاتی توسط داوران افتاد که فشار مضاعفی روی تیم ما آورده است.

وی درخصوص درگیری لفظی دو تن از بازیکنان تیمش با یکدیگر پس از دریافت گل دوم و شکست در برابر گیتی‌پسند گفت: طبیعی است وقتی یک تیم تمرین می‌کند و بازیکن در ثانیه‌های پایانی تصمیم نادرستی می‌گیرد، بگو مگویی بین بازیکنان به‌وجود می‌آید که البته مسئله خاصی نیست و رفع می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال کراپ‌الوند در پاسخ به این پرسش که آیا شما هم بابت تعطیلی‌های عجیب لیگ و برنامه‌ریزی سازمان‌لیگ معترض هستید؟ خاطرنشان کرد: یک تعطیلی تقریباً ۵۰ روزه برای جام ملت‌های آسیا داشتیم، سپس یک برنامه‌ریزی از قبل برای بازی‌های لیگ کرده بودند و باوجود اینکه تیم‌ملی قرار بود به یک تورنمنت برود و نرفت، هیچ‌کس این برنامه را جابه‌جا نکرد؛ سه بازی طی ۱۰ روز انجام می‌دهیم و سپس ۱۱ روز تا بازی بعدی‌مان فاصله است و کسی هم پاسخ‌گو نیست. متأسفانه فوتسال مدت‌هاست که رها شده و هرچقدر که می‌گوئیم گوش‌شنوایی وجود ندارد.

رضا لک با انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال و بی‌توجهی به فوتسال افزود: علی‌رغم اینکه مهدی تاج قول داده بود به فوتسال کمک کند و تمرکز بیشتری روی آن بگذارد اما چیدمان‌ها و مسئولانی که هستند نشان می‌دهد به مسیر اشتباهی می‌رویم؛ این اتفاقات می‌افتد و توقعی هم نیست. شما کمیته‌فوتسال را ببینید؛ الان مسئول چیدمان بازی‌ها چه‌کسی است و به چه کسی باید بگوییم و اعتراض کنیم؟ کسی گوش نمی‌کند و هیچ‌کس هم اصلاً فوتسال را نمی‌خواند. شما تلاش می‌کنید تا اخبار منعکس شود اما کسی به آن اهمیتی نمی‌دهد و کاری هم نمی‌توان کرد. باید همین‌طور ادامه دهیم ببینیم چه می‌شود.

کد خبر 630176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.