جزییات برنامه تشییع پیکر شهدای گُمنام در لنجان اعلام شد

فرماندار شهرستان لنجان گفت: آئین‌های وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده فردا در شهرهای شهرستان لنجان برگزار خواهد شد تا شهروندان مناطق مختلف شهرستان از فضای معنوی معطر به عطر شهادت بهره‌مند شوند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرستان لنجان در قالب برنامه زمان‌بندی شده، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با بصیرتی مثال‌زدنی فرمان ولی فقیه زمان خود را لبیک گفته و تمامیت دنیا را پس زدند و در جبهه جنگ حق علیه باطل حاضر شدند و جان خود را در راه آزادی، اقتدار ایران اسلامی و حفاظت از انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه خون شهدا تداوم‌بخش انقلاب اسلامی است، افزود: شهدای دفاع مقدس جان خود را در مسیر رسیدن به عدالت علوی اهدا کردند و ثمره خون این عزیزان را امروز در تار و پود تفکر ملت بصیر ایران خصوصاً جوانان شاهد هستیم که استوار و مقتدر پای خون شهدا و ولایت فقیه زمان خود مانده‌اند تا زمینه ظهور حضرت قائم (عج) مهیا شود.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده که آئین‌های وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده فردا دهم دی‌ماه در شهرهای شهرستان لنجان برگزار شود تا شهروندان مناطق مختلف شهرستان از فضای معنوی معطر به عطر شهادت بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کاروان اهالی بهشت ساعت ۱۳ فردا در کارخانه ذوب‌آهن تشییع شده، سپس ساعت ۱۶ شهروندان فولادشهر میزبان این شهدا خواهند بود و بعد از آن ساعت ۱۸ پیکر پاک این شهدای والامقام در زرین شهر تشییع خواهند شد.

محمدی اضافه کرد: کاروان سردار عاشورایی شهید قجه‌ای ساعت ۱۳ در شهر چرمهین حضور یافته و ساعت ۱۴ در شهر باغشاد تشییع خواهند شد و بعد از آن ساعت ۱۵:۳۰ شهروندان سده لنجان میزبان پیکر پاک این شهدای والا مقام خواهند بود.

وی عنوان کرد: کاروان سردار عاشورایی شهید قجه‌ای ساعت ۱۶:۳۰ در مسکن مهر فولادشهر حضور یافته و با بدرقه رسمی مسئولان و شهروندان ساعت ۱۸:۳۰ راهی صحن امامزاده باباسبز روستای اُشیان خواهند شد تا بر روی دستان ساکنین این روستا تشییع شوند.

فرماندار شهرستان لنجان گفت: کاروان شهید شاهمرادی نیز ساعت ۱۳ در صنایع دفاع حضور یافته و پس از آن ساعت ۱۴:۳۰ دعوت شهروندان باغبادران را لبیک گفته و بعد از آن ساعت ۱۵:۳۰ در کارخانه فولاد سبا تشییع خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: کاروان شهید شاهمرادی در ادامه برنامه‌ریزی انجام شده ساعت ۱۷ در شهر زاینده رود و پس از آن ساعت ۱۸:۳۰ در شهر ورنامخواست حضور خواهد یافت تا شهروندان این شهرها میزبان شهدای والامقام باشند.

محمدی متذکر شد: قطعاً حضور کاروان پیکرهای مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده در شهرهای مختلف شهرستان لنجان با حضور پرشور و آگاهانه شهروندان همراه خواهد بود و بار دیگر توطئه فرهنگی و جنگ روانی دشمنان قسم خورده نظام با حضور شهدا و استقبال باشکوه شهروندان با شکست مواجه خواهد شد.

کد خبر 630175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.