محمد کشاورز: به دیدارهایمان نگاه جدولی نداریم / برنامه‌ریزی سازمان‌لیگ غیرمنطقی بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: یک‌تیم سخت بدنسازی کرده، چند هفته بازی‌ها انجام می‌شود، به یک‌باره لیگ تعطیل شود و یک‌دفعه می‌گویند بروید و ۲۰ بازی پشت‌سر هم انجام بدهید، این برنامه‌ریزی از منطق به‌دور است و امیدوارم در سال‌های آینده تصمیمات بهتری بابت تعطیلات لیگ اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و کراپ‌الوند ایرانیان قزوین امروز _جمعه نهم دی‌ماه_ در چارچوب روز آخر هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر پیروزی از ساعت ۱۶:۴۵ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و گیتی‌پسند در ثانیه‌های پایانی بازی توانست به پیروزی ارزشمند و مهم ۲ بر یک مقابل کراپ‌الوند برسد.

محمد کشاورز پس از پیروزی دراماتیک تیم فوتسال گیتی‌پسند برابر کراپ‌الوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک بازی باکیفیت و پرفشار را امروز شاهد بودیم و بینندگان از تماشای آن لذت بردند، جای تماشاگران نیز در سالن خالی بود؛ به‌طور کلی در ابتدای این دیدار پیش افتادیم و تا دو سه دقیقه پایانی بازی هم از پیروزی‌مان محافظت کردیم. در زمان بدی گل خوردیم اما ناامید نشدیم، سیستم پاورپلی را انجام دادیم و در ثانیه‌های پایانی به پیروزی رسیدیم، از این برد خیلی‌خوشحالم و به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم، بازیکنانم نیز امروز خیلی تلاش مضاعفی داشتند.

وی درخصوص تلاش‌های گیتی‌پسند در گلزنی که خیلی موفقیت‌آمیز نبوده و اینکه آیا به‌علت کمبود بازیکن است؟ افزود: اول از همه این را بگویم که لیگ بسیار سختی داریم، ما هم با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم و امروز هم فرهاد فخیم که یکی از مهره‌های تاثیرگذارمان است دچار مصدومیت شد، در هفته‌های گذشته علیرضا عسگری و فرهاد توکلی را از دست دادیم و بقیه بچه‌ها البته از جان و دل تلاش می‌کنند تا پرچم گیتی‌پسند را بالا نگه‌دارند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: مصدومیت‌های بدموقع گریبان تیم ما را گرفته و نمی‌توانیم از جدا شدن سعید احمدعباسی هم بگذریم که آن‌هم بدموقع بود، احمدعباسی مهره قابل‌اتکایی در گیتی‌پسند بود که از اروپا پیشنهاد داشت و ما هم جلوی پیشرفت او را نگرفتیم؛ تمامی این موارد منجر به این شد که در روندمان مشکلاتی ایجاد شود. انصافاً تعداد بازیکنانی که در اختیار داریم نهایت تلاش خود را در زمین می‌گذارند.

محمد کشاورز در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید بهتر است سازمان‌لیگ مدت استراحت بیشتری برای تیم‌ها در نظر بگیرد تا از مصدومیت‌های فراوان جلوگیری شود؟ گفت: من چه بگویم؛ زمانی‌که لیگ تازه آغاز شده بود آن را تعطیل کردند و ما هرچقدر گفتیم این تعطیلی خوش‌موقع نیست و به تیم‌ها آسیب می‌زند گوش‌شنوایی نبود. اما همین اتفاق افتاد و از زمان بازگشت بازیکنان از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، متأسفانه حداقل در تیم ما تعداد مصدومیت‌ها زیاد بوده است.

وی با انتقاد از تعطیلی‌های بدموقع لیگ و برنامه‌ریزی بد سازمان‌لیگ ادامه داد: اکنون که پنج شش هفته تا پایان لیگ زمان باقی‌مانده دیگر تعطیلی بازی‌ها منطقی نیست اما ای‌کاش استراحت‌های لیگ را به‌موقع برگزار کنند تا تیم‌ها بتوانند از این استراحت‌ها بهره‌مند شوند. نه اینکه یک‌تیم سخت بدنسازی کرده، چند هفته بازی‌ها انجام بپذیرد، به یک‌باره لیگ تعطیل شود و یک‌دفعه بگویند بروید و ۲۰ بازی پشت‌سر هم انجام بدهید، این برنامه‌ریزی از منطق به‌دور است و امیدوارم در سال‌های آینده تصمیمات بهتری بابت تعطیلات لیگ اتخاذ شود.

سرمربی گیتیزن‌ها در رابطه با قضاوت تیم‌داوری در بازی امروز نیز اظهار کرد: بازی سخت و نزدیک بود؛ اگر بخواهم منصفانه صحبت کنم داوران از عهده بازی برآمدند، نیمکت دو تیم هم اعتراضاتی داشتند اما فکر می‌کنم داوران این مسابقه عملکرد خیلی‌خوبی به اجرا گذاشتند و از پس بازی برآمدند؛ یکی از دلایلی که بازی باکیفیتی دیدیم نیز همین بود.

محمد کشاورز درباره فاصله با صدر جدول و بازی‌های باقی‌مانده نیز گفت: تمام بازی‌های لیگ سخت هستند، در حال حاضر نگاه جدولی به بازی‌ها نداریم و هفته به هفته تلاش می‌کنیم تا امتیاز کامل را به‌دست آوریم و شرایط‌مان را بهبود ببخشیم. البته اکنون وضعیت‌مان در جدول لیگ‌برتر بهتر شده اما نگاهی به جایگاه تیم‌ها نداریم تا با موفقیت در هر بازی به اهداف‌مان برسیم.

کد خبر 630170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.