امید خالدی: با سهل‌انگاری و غرور برد مقابل ذوب‌آهن را با تساوی عوض کردیم

مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: مقداری جوانی و همچنین اینکه بچه‌ها تصور کردند بازی دیگر تمام شده، سهل‌انگاری کردیم و سه‌امتیاز بازی را از دست دادیم؛ امیدوارم در بازی آینده بتوانیم جبران کنیم و برنده بازی باشیم. قطعاً چه قبل و چه بعد از نیم‌فصل خودمان را از قعر جدول جدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید خالدی پس از توقف صنعت‌نفت مقابل ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: بازی خوبی بود و باید برنده دیدار می‌شدیم؛ دو بر صفر هم پیش افتادیم اما در دقایق پایانی بازی تمرکزمان را از دست دادیم و به‌خاطر اشتباهات خودمان و اینکه بچه‌ها تصور کردند دیگر پیروز میدان شده‌اند پیروزی را با یک‌امتیاز عوض کردیم.

وی با تاکید بر کیفیت بالای ادسون تاوارس، سرمربی جدید صنعت‌نفت و تغییراتی که در این تیم به‌وجود آورده افزود: آقای تاوارس از نظر فنی و اخلاقی سرمربی خیلی‌خوبی است؛ در حرف و عمل یکی است و به‌همین خاطر بچه‌ها برای وی و همچنین تیم صنعت‌نفت و مردم آبادان جان می‌دهند. خوشبختانه بچه‌ها این مسئله را درک کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم به شرایط متعادل بازگردیم.

مدافع باتجربه تیم فوتبال صنعت‌نفت درخصوص اعتقاد ذوبی‌ها مبنی‌بر اشتباه بودن گل نخست تیمش و اتفاقات داوری بازی تصریح کرد: صحنه‌ای که منجر به گل نخست ما شد صددرصد خطا بود، ما هم درخصوص داوری اعتراضاتی داریم. در نیمه‌اول داور باید یک پنالتی برایمان اعلام می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد، برخی می‌گفتند پنالتی نبود اما آنطور که ما دیدیم توپ به‌دست مدافع ذوب‌آهن اصابت کرد. بازی قبل هم داور باید سعادت حردانی را اخراج می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد و ما باختیم، به‌هرحال اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است.

امید خالدی در پایان در پاسخ به این پرسش که دلیل از دست دادن تساوی غرور و جوانی بازیکنان صنعت‌نفت بوده؟ و همچنین پیش‌بینی‌اش از جایگاه صنعت‌نفت در نیم‌فصل خاطرنشان کرد: مقداری جوانی و همچنین اینکه بچه‌ها تصور کردند بازی دیگر تمام شده، سهل‌انگاری کردیم و سه‌امتیاز بازی را از دست دادیم؛ امیدوارم در بازی آینده بتوانیم جبران کنیم و برنده بازی باشیم. قطعاً چه قبل و چه بعد از نیم‌فصل خودمان را از قعر جدول جدا خواهیم کرد، چند بازیکن در نیم‌فصل به جمع‌مان اضافه می‌شوند و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم و در جدول به رتبه خوبی دست پیدا کنیم.

کد خبر 630167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.