محمد نوری: در روز بدمان یک‌امتیاز گرفتیم و شانس برد هم داشتیم/ قرعه ما در جام‌حذفی سخت است

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در شرایطی بازی دو بر صفر باخته را برگرداندیم که داور می‌توانست وقت‌اضافه بیشتری بگیرد و در آن ‌صورت می‌توانستیم به گل سوم هم دست پیدا کنیم و پیروز میدان باشیم و همچنین جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوری پس از تساوی تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل صنعت‌نفت در هفته چهاردهم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: صنعت‌نفت بعد از آمدن آقای تاوارس شرایط خیلی‌بهتری به‌دست آورده بود، بچه‌های ما هم بازی هفته‌های گذشته را نتوانستند به نمایش بگذارند و در روز بدمان توانستیم یک‌امتیاز بگیریم. در شرایطی بازی دو بر صفر باخته را برگرداندیم که داور می‌توانست وقت‌اضافه بیشتری بگیرد و در آن صورت می‌توانستیم به گل سوم هم دست پیدا کنیم و پیروز میدان باشیم و همچنین جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

وی با اشاره به شرایط خوب ذوب‌آهن و تلاش برای پیشرفت در بازی‌های آینده افزود: کادر فنی مخصوصاً آقای تارتار زحمات زیادی برای تیم می‌کشد و روی بچه‌ها کار کرده‌ایم؛ بازی به بازی پیشرفت می‌کنند و به‌جز دیدار امروز قطعاً در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. قطعاً در نیم‌فصل تیم را تقویت می‌کنیم تا با گرفتن امتیازات بیشتر جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص جام‌حذفی و بازی گاندوها مقابل مس رفسنجان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی خاطرنشان کرد: قرعه سختی در جام‌حذفی به ما خورد و باید در خانه مس رفسنجان بازی کنیم، تیم خوبی دارند اما مطمئناً با تمام قوا برابر حریف ظاهر می‌شویم و تا مراحل پایانی شاید برای قهرمانی بجنگیم، به‌هرحال شرایط جام‌حذفی به گونه‌ای است که یک تیم می‌تواند با چهار پنج بازی یک جام‌قهرمانی بگیرد و سال بعد نیز به لیگ‌قهرمانان آسیا صعود کند. قطعاً باشگاه ذوب‌آهن و آقای تارتار برای حضور پرقدرت در جام‌حذفی برنامه‌ریزی خواهد کرد.

کد خبر 630165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.