پیکر پاک یک شهید گمنام در ششتمد خراسان‌رضوی آرام گرفت

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز جمعه با حضور پرشور مردم شهرستان شِشتَمَد خراسان‌رضوی تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایمنا، آئین معنوی تشییع این شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع شهر ششتمد تا بوستان مهرگان این شهر با حضور انبوه مردم برپا شد.

در این آئین که با حضور مسؤولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگر و مردم شهرستان ششتمد همراه بود، تشییع کنندگان پیکر این شهید گمنام را با شعارهای "لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و الله اکبر" همراهی کردند.

پس از برگزاری آئین تشییع، چسم مطهر این شهید گمنام در بوستان مهرگان شهر ششتمد به خاک سپرده شد.

مسؤول بنیاد شهید و امور ایثارگران ششتمد در حاشیه این مراسم گفت: این شهید گمنام مردادماه سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان در ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

حسین اسحاق‌پور افزود: از یک هفته گذشته و همزمان با ایام فاطمیه سبزوار و شهرستان‌های همجوار آن میزبان پیکر مطهر این شهید گمنام بودند و برنامه‌ها و آئین‌های مختلفی در استقبال باشکوه از این شهید تازه تفحص شده برگزار شد.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید از دو روز پیش وارد شهرستان ششتمد شده و در شهر شامکان و برخی مناطق روستایی تابعه تشییع شده بود که عصر امروز در فضایی سرشار از معنویت در ششتمد به خاک سپرده شد.

گفتنی است، شهرستان ششتمد ۱۶۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ۱۱۵ جانباز و ایثارگر دارد. ششتمد متشکل از دو بخش مرکزی و شامکان است که مرکز آن در ۲۴۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

کد خبر 630156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.