قدرت تفکیک در فضای غبارآلود مهم‌ترین کارکردهای جهاد تبیین است

فرماندار شهرستان لنجان گفت:قدرت تفکیک ملت ایران خصوصاً نسل جوان در فتنه ۸۸ به سمبلی برای قدرتمندی کنش ملت ایران در دفاع از آرمان‌های ایرانی و اسلامی مبدل شد از این رو باید در جنگ ترکیبی که امروز دشمن به آن روی آورده حقایق را با تکیه بر جهاد تبیین برای آحاد مردم بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی امروز _نهم دی‌ماه_ در جمع مردم زرین شهر ۹ دی را سند اقتدار ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال فرصت‌هایی برای اجرای نقشه‌های شوم خود در این سرزمین هستند اما، درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت و ولایت‌پذیری ملت ایران همواره آتش فتنه‌ها را در کشور خاموش کرده و دشمنان را با شکست سنگین مواجه ساخته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حماسه نهم دی را ثمره بصیرت و هوشیاری ملت ایران دانستند، افزود: مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸ با حضور خودجوش، آگاهانه و مقتدرانه خود عزّت، استقلال، ولایت‌پذیری و بصیرت ملت ایران را به جهان مخابره کرده و نشان دادند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

فرماندار شهرستان لنجان اهمیت حماسه ۹ دی را خودجوش بودن حضور مردم در راهپیمایی عظیم آن روز دانست و تصریح کرد: نهم دی‌ماه توسط نسل سوم انقلاب کلید خورد و این مسئله دشمنان قسم خورده نظام را نگران کرد چراکه آنها از ابتدای پیروزی انقلاب با طرح و اجرای دسیسه‌های مختلف در تلاش بودند بین نسل جدید کشور و نسل گذشته شکاف ایجاد کرده تا واقعیت‌های انقلاب را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه روشن کردن واقعیت‌ها و قدرت تفکیک در فضای غبارآلود را از مهم‌ترین کارکردهای جهاد تبیین دانست و ادامه داد: قدرت تفکیک ملت ایران خصوصاً نسل جوان در فتنه ۸۸ به سمبلی برای قدرتمندی کنش ملت ایران در دفاع از آرمان‌های ایرانی و اسلامی مبدل شد از این رو باید در جنگ ترکیبی و فضای غبارآلودی که امروز دشمن به آن روی آورده حقایق و واقعیت‌ها را با تکیه بر جهاد تبیین برای آحاد مردم به ویژه نسل جدید بازگو کنیم.

محمدی اضافه کرد: دشمنان با وجود شکست‌های پی در پی از ملت ایران، هیچ‌گاه عبرت نگرفته و همواره به دنبال طرحی نو برای خدشه وارد کردن به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند بر همین اساس به دنبال فضای غبارآلودی است که در آن مخفی شده و بدون اینکه چهره‌اش مشخص باشد، به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، غبار فتنه را فرو می‌نشاند، گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند: ما جنگ سیاسی، اقتصادی و ترکیبی داریم اما از همه مهم‌تر جهاد تبیین است که باید هم برای نسل‌های بعد از خودمان و هم برای نسل فعلی تبیین کنیم که هدف و وضعیت کشور ما چیست.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه جهاد تبیین دارای قدرت جریان سازی است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین مهمترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است چراکه کمک می‌کند تا فضای غبارآلود به فضای شفافی تبدیل شود، بر همین اساس همه ما در برابر جهاد تبیین مسئولیت داریم و باید با تکیه بر این نگرش به گونه‌ای عمل کنیم که بصیرت، دشمن شناسی، هدف شناسی و زمان شناسی را در بین نسل‌های مختلف به وِیژه نسل جوان تقویت شود.

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی باید دروغ‌ها را افشا کرد، گفت: در اغتشاشات اخیر بار دیگر شاهد بودیم شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند سعی داشتند تا با روایت سازی نادرست، اتهام‌پراکنی در خصوص نقض حقوق زنان تا توطئه‌های شوم دشمنان در کشور اجرایی شود و باید توجه داشت که اغتشاشات ضرورت اجرایی شدن جهاد تبیین را بیش از هر زمانی نشان داد.

محمدی متذکر شد: با گسترش جهاد خدمت و جهاد تبیین در کنار یکدیگر می‌توان دسیسه دشمنان را برملا کرد از این رو همه دلسوزان، مسئولان، فعالان رسانه‌ای باید روایت‌گری دقیقی از ابعاد و پشت پرده اغتشاشات اخیر داشته باشند و با شفاف‌سازی به‌گونه‌ای عمل کنند که دشمن نتواند واقعیت‌ها را تحریف کند.

کد خبر 630152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.