مهدی تارتار: باشگاه‌ها غیرحرفه‌ای رفتار می‌کنند/ بازیکن باید برای تیمش جان بدهد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فقط از بچه‌هایی که خوب بودند، تشکر می‌کنم، اما برخی بازیکنان تمرکز یا غرور نداشتند و از آنان راضی نیستم، دلیلش نیز به‌خاطر مذاکره سایر باشگاه‌ها با بازیکنان است که اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل صنعت‌نفت و تساوی ۲ بر ۲ اظهار کرد: قبل از بازی پیش‌بینی یک مصاف سخت را می‌کردم؛ سه چهار بازیکن‌مان که همیشه خوب بودند، امروز بد بودند و نزدیک بود بازی را از دست دهیم، چند بازیکن جور آن‌هایی که بد بودند را کشیدند و در ۱۵ دقیقه‌ای که وقت داشتیم جبران کردیم و برگشتیم اما از عملکرد بچه‌هایم راضی نیستم. اشتباهات عجیبی داشتند و تمرکزشان سر جا نبود.

وی با اشاره به دلیل عملکرد بد بازیکنانش افزود: دلیلش به‌این خاطر است که نزدیک فصل نقل و انتقالات شده‌ایم و تیم‌هایی که با بازیکنان ما صحبت می‌کنند نباید این کار را انجام دهند و دور از اصول حرفه‌ای‌گری است، اگر صحبتی دارند با باشگاه باید انجام دهند؛ بازیکن باید تمرکزش را بر روی باشگاه بگذارد و هر زمان وقت نقل و انتقالات رسید، می‌تواند برای پیوستن به تیم دیگری صحبت کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از چند بازیکن گلایه دارم، چرا که در بازی امروز تمرکز نداشتند و باید زود به شرایط متعادل برگردند؛ در روزی که ۲ بر صفر عقب بودیم در ۱۵ دقیقه برگشتیم و روند شکست ناپذیری را ادامه دادیم، اما با بازیکنانی که امروز بد بودند، برخورد و صحبت لازم را با آن‌ها انجام می‌دهیم.

تارتار در خصوص اینکه از وقتی قریشی را به خط‌حمله برد تیمش بهتر شد تصریح کرد: این کار را در تمرینات انجام دادیم و از زمانی‌که سعید باقرپسند اول فصل مصدوم شد و چون هفته‌ها در اختیارمان نبود با محمد قریشی حتی قبل از تعطیلات لیگ تمرین کردیم تا در خط حمله به کمک‌مان بیاید. پیش‌بینی می‌کردیم شرایط سخت شود و قریشی هم امروز عالی کار کرد و همین شرایط خوب او در خط حمله دست ما را باز می‌کند؛ یکی از بازیکنانی که جور بقیه را امروز کشید، سیدمحمد قریشی بود و من فقط از بچه‌هایی که خوب بودند، تشکر می‌کنم، اما برخی بازیکنان تمرکز یا غرور نداشتند و از آنان راضی نیستم.

وی ادامه داد: صحبت لازم را با بچه‌ها انجام می‌دهم، بازیکن باید برای تیمش جان دهد و برای لباس و پول که می‌گیرد بازی کند، اما دیگران از بیرون روی شرایط تیم‌مان تأثیر گذاشتند و باتوجه به عملکرد خوبی که داشتند به‌دنبال جذب آن‌ها هستند، اما اصول حرفه‌ای رعایت نمی‌شود؛ البته نمی‌توانم از بازی خوب حریف بگذرم، صنعت‌نفت در بازی‌های قبلی به حریف موقعیت نداده بود، مقابل نساجی برد و با پنالتی به استقلال باخت؛ آن‌ها ساختار دفاعی خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: در سال‌هایی که کار کرده‌ام به جوانان بها می‌دهم، جوانان دوست دارند به تیم ما بیایند و پیش ما شکوفا بشوند و حتی از طریق ایجنت‌هایشان با ما ارتباط می‌گیرند، اگر لیاقت داشته باشند و تلاش کنند از آنان استفاده می‌کنیم؛ در پایان امیدوارم بازی بعدی تساوی امروز و دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

کد خبر 630132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.