ادسون تاوارس: ۵۰ درصد امتیازات ۳بازی قبلی را گرفته‌ایم/ من نگفتم قهرمان لیگ‌برتر می‌شویم!

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت گفت: ۵۰ درصد از سه امتیاز را گرفته‌ایم و نتایج بدی نبوده، صنعت‌نفت در ۱۱ بازی گذشته فقط شش امتیاز کسب کرده بود و در سه بازی اخیر کسب چهار امتیاز بد نیست. اما از نتیجه تساوی درحالی که می‌توانستیم پیروز شویم خوشحال نیستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادسون تاوارس در کنفرانس‌خبری پس از تساوی صنعت‌نفت آبادان برابر ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ‌برتر اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم از تساوی امروز خوشحال هستم، چرا که وقتی دو بر صفر جلو هستید و دقایق پایانی بازی مساوی می‌شود، قطعاً خوشحال نیستیم. اگر سه امتیاز می‌گرفتیم، سه پله در جایگاه بالاتر می‌آمدیم و از منطقه‌خطر فاصله می‌گرفتیم. دیشب یک بازیکن از دست دادیم و تمام شب فکر می‌کردم چطور باید با کمترین جابه‌جایی تیم را مهیای بازی کنم.

وی افزود: بازیکنانم با بیشتر از صددرصد توان نیمه‌اول جنگیدند. در این دیدار جوان ۱۸ ساله‌ای معرفی کردم که بعد از دومین تماس توپی گل دوم را زد و اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. خیلی‌ها سوال می‌کنند چرا تعویض نکردم تا سه امتیاز را با تعویض بگیرم، اما زمانی‌که به اصفهان آمدیم متوجه شدیم که یک بازیکن نمی‌تواند بازی کند. برنامه‌ها را برای روش بازی از قبل چیده بودیم و نتوانستیم برای بازی امروز آن سیستم را هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت ادامه داد: ۵۰ درصد از سه امتیاز را از بازی‌های قبلی گرفته‌ایم و نتایج بدی نبوده است؛ صنعت‌نفت در ۱۱ بازی فقط شش امتیاز کسب کرده بود و حالا در سه بازی چهار امتیاز گرفته‌ایم و این بد نیست.

تاوارس خاطرنشان کرد: در مسیر گرفتن بازیکن هستیم و با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شویم. طبیعی است که بدون تخم‌مرغ نمی‌توانید املت درست کنید. بازیکنی که باید در دو هفته جذب و آماده بازی شود، برای ما دو ماه زمان می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: تمرکزم روی بازیکن ایرانی است و در حال هستیم. بازیکنان جوانی داریم و باید ادامه دهیم. شیوه ما این است. حتی اگر فصل را از دست بدهید، باید بازیکن جوان را بازی دهید تا آن‌ها را بسازید.

وی در پاسخ به این پرسش که در کنفرانس‌خبری هفته گذشته آیا واقعاً حرف از قهرمانی با صنعت‌نفت زدید، اظهار کرد: چهار بار از من پرسیدند پیش‌بینی‌ات از نتایج چیست و گفتم من پیشگو نیستم. یک‌بار، دو بار، سه‌بار پرسیدند و بعد از بار چهارم گفتم از هر مربی بپرسید که چه نتیجه‌ای دوست دارد، می‌گوید می‌خواهیم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت در پایان از حضور دوباره در اصفهان و ایران ابراز خرسندی کرد و یادآوری خاطراتش همراه سپاهان در سال‌های دور گفت: خیلی خوشحالم که به اصفهان برگشتم. هیچ موقع فکر نمی‌کردم روزی به ایران برگردم و به اصفهان بیایم. یک فصل رویایی با سپاهان داشتم و امروز محمد نوری را در ذوب‌آهن ملاقات کردم. زمانی که محمد نوری و جلال اکبری ۱۹ سال داشتند، آن‌ها جذب کردم و خوشحالم که امروز آن‌ها را دیدم. اصفهان را در قلبم به یاد می‌آورم و الان هم به برزیل ایران برگشته‌ام.

کد خبر 630128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.