سامسونگ Galaxy A34 5G در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G در رنگ‌های گرافیتی، بنفش، نقره‌ای و آهکی رنگ عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی رندرهایی از گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G منتشر شده است که آن را در رنگ‌های گرافیتی، بنفش، نقره‌ای و آهکی‌رنگ به نمایش می‌گذارد.

این محصول دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. به نظر می‌رسد که یک دوربین سه‌گانه و یک فلاش LED در پنل پشتی آن تعبیه شده است؛ هر سه دوربین در یک ماژول مشخص پشت یکدیگر قرار گرفته‌اند.

هنوز مشخص نیست که گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G به کدام یک از حسگرهای اثرانگشت کناری یا زیرنمایشگر مجهز شده است. این محصول از تراشه Dimensity1080 بهره می‌برد که با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

دوربین اصلی به کار رفته در گوشی ذکر شده دارای لنز ۴۸ مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین سلفی به لنز ۱۳ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد گوشی Galaxy A54 5G که احتمالاً به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز می‌شود، همزمان با Galaxy A34 عرضه می‌شود. گوشی‌های Galaxy A14 و Galaxy A24 نیز اوایل سال میلادی ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

کد خبر 630093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.