خزعلی: امروز وظیفه زنان در جنگ نرم دشمن، بصیرت افزایی است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه امروز وظیفه بانوان در جنگ نرم دشمن، بصیرت افزایی است، گفت: مردان وظیفه دارند که بانوان را در صف مقدم این جنگ یاری کنند.

به گزارش ایمنا، انسیه خزعلی، پنجشنبه شب در بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان و حومه از توابع شهرستان دماوند اظهار کرد: جایگاه ارزشمند خانواده معظم شهدا، کمتر از شهدا نیست و ایثار و ازخودگذشتگی آنان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه جنگ سخت گذشته که مردان در صف نخست جبهه‌ها بودند و بانوان پشتیبان آنان اکنون به جنگ نرم تبدیل شده، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بانوان بصیرت افزایی است و وظیفه مردان یاری رساندن به بانوان است چراکه آنان از هویت و کیان مسلمانی دفاع کنند تا نگذارند دشمن به آنچه می‌خواهد، برسد.

خزعلی گفت: زمانی باید حقارت را بپذیریم که دشمن در خانه‌ها وارد شود و بتواند از درون به ما حمله کند اما امروز باید قدردان امنیت کشور باشیم و ارزش آن را بدانیم و از داشته‌های خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز ایستادگی‌ها نباشد، هیچ چیزی پابرجا نخواهد بود، افزود: اگر این مقاومت‌ها و بصیرت‌افزایی‌ها نباشد، همه هویت و اصالت به باد خواهد رفت و ما در این مسیر ایستاده‌ایم.

معاون امور زنان خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تیرهای دشمن، اتهامات و شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها به سمت ما است اما ما نمی‌ترسیم چرا که در صف اول قرار گرفته‌ایم و باید برخی شرایط را تحمل کنیم.

وی تاکید کرد: ما وعده‌ای از طرف خداوند متعال داریم که دشمن ندارد و باید از همان سلاح دشمن همچون فضای مجازی، سایبری و رسانه‌هایی که استفاده می‌کند، علیه خودش استفاده کنیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حرکت‌هایی که در طول تاریخ شکل گرفته برای ما سرمشق است و امروز سردرگم نیستیم و می‌دانیم در چه موقعیتی قرار داریم.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی با اهداف خود توانسته در یک سال موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد و طبیعی است که همه احزاب جمع شوند و علیه دینی که در حال پیروزی است، بایستند.

وی افزود: طی یک سال گذشته، کشورهای همسایه ایران تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفت، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل و ارز ترجیحی را حذف کند تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در افقی دوراندیشانه، حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود، گفت: اگر دولت تنها برنامه‌های کوتاه مدت داشت و یا مردم را به ظاهر راضی نگه می‌داشت، نباید وارد ریل‌گذاری‌ها و اصلاحات می‌شد اما این اقدامات به نفع مردم است.

منبع: ایرنا

کد خبر 630068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.