تمرین دفاع مستحکم یگان‌های نیروی دریایی ارتش از سواحل

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ اظهار کرد: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.

وی افزود: تکاوران دریایی ارتش برای اجرای این عملیات از تسلیحات و تجهیزات بهینه سازی شده بهره برده و دراین راستا، تاکتیک‌های نوین و سناریوهای پدافندی را در تاریکی شب اجرا کردند.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در این عملیات که تا طلوع آفتاب ادامه داشت با استفاده از موشک دهلاویه، موشک تاو و دوش پرتاب میثاق در برابر تک هجومی دشمن دفاع ساحلی را اجرا کردند.
وی ادامه داد: این نیروها، با وجود استفاده دشمن از تاریکی هوا توانستند با پشتیبانی یگان‌های پدافند ساحلی نسبت به اجرای آتش سبک و سنگین توپخانه‌ای بر روی اهداف از پیش تعیین شده اقدام کنند و در مدت زمان کوتاهی مانع از پیشروی یگان‌ها در نقش مهاجم شوند.

کد خبر 630057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.